زندان (مرخصی توشهری)

الا اي مير زندانبان، در سنگين اين زندان كمي بگشاي
هواي اين قفس دم‌كرده و ناساز مي‌باشد،
دلم در مرگ اين بي مرگي زندان چه تب آلوده مي‌سوزد
فقط درهاي غم بر اين دلم باز است، نگاهم با چه سنگيني لحظه را وداع مي‌گويد و كوچ باوقار سايه‌ها را بدرقه مي‌سازد.

الا اي مير زندانبان _ چه پنداري كه خونسردم
مپنداري كه ميلاد محبت در وجودم نيست،
من از قفل و كليد و درب و ديگر واژه‌هاي بند و زندان هم كه بيزارم.
من از ديوار بيزارم، نگاهم آرزوي وصلتي بي‌انتها دارد
دلم در حسرت پژواك كوهستان چه مي‌سوزد
دگر آئين قفل بي‌كليد در من اجين گشته ؛ دگر در خواب هم ديوار مي‌بينم.

دلم مي‌خواهد امشب مير زندانبان همان اسطوره خشم و غضب يا ناخداي كشتي دلتنگي به صبحگاهان خبر آرد، فلاني خيز از جايت
دگر آزاد ِ ….. آزادي .

از آثار استاد كارو

پ.ن1: هنوز زنده ام، یعنی امیدوارم همیشه زنده باشم (عجب امیدواری..یی !!!)
پ.ن2: هر دو پاهام مثل دو تا کنده درخت شده، مچهای پام آب آورده و الآن هم به بهانه دکتر رفتن مرخصی گرفتم، دعا کنید بهتر بشم.
پ.ن3: به زودی قراره احمدی نژاد تشریفشان را به بیرجند بیاورند که گردان ما هم در صفهای اول رژه قرار دارد، البته با وجود سخت گیرترین فرمانده پادگان اصلاً دور از ذهن نیست. امیدوارم گروهان ما را از این امر خطیر اف کنند.
پ.ن4: برایم دعا کنید که هرچه زودتر وضعیتم به حالت قبلی بازگردد که دیگر تحمل این همه درد را ندارم ( هر روز صبح 4 پروفن و 2 ترامادول، فقط برای رفتن به صبحگاه)
پ.ن5: فراموش کردم یادآوری کنم که بنده مسئول کامپیوترهای گردان هم شدم، یعنی بعد از تست از 10 نفر بنده انتخاب شدم. اما مانع از رفتن به صبحگاه و رژه نمی شود.
پ.ن6: تا مرخصی توشهری ( البته بدون پادرد و ناراحتی ) بعدی خدانگهدار !

24 پاسخ to “زندان (مرخصی توشهری)”

  1. grayidea Says:

    اميدوارم هميشه زنده باشي ! چند توصيه پزشكي : هرگز پروفن را با شكم خالي نخور چون باعث خونريزي معده مي شود و بعد هم هرگز از دو تا بيشتر نخور !

  2. mrkhalili Says:

    خیلی تاثیر گزار و زیبا بود

  3. parissa Says:

    مجازاتگر جان ، دقيقاً از چه كمپوتي خوشت مياد مرخصي بعدي براتون بيارم ؟

  4. shakira Says:

    سلام امیدوارم موفق بشی این دوره رو به خوبی بگذرونی (ولی شما هم خیلی بزرگ نمایی نکن) از شوخی که بگذریم : دوست عزیز اسکریپتی که شما برای درست کردن PHProxy معرفی کردین متاسفانه کدینگ اون توسط مخابرات شناسایی شده و با خطوط پر سرعت (ADSL) سایت های ف.ی.ل.ت.ر شده رو باز نمی کنه اگر اسکریپت بهتری سراغ دارید معرفی کنید

  5. bizbloger Says:

    چه بلائي سر بچه مردم اومده!!!!
    -هر روز پاهاتو بشور! درواقع هربار كه پاتو از تو پوتين در مياري! روزي لا اقل دوبار پاتو ماساژ بده! با انگشتهاي دستت از بالاي ساق پا بطرف انگشتها! تا وقتي خستگي پاهات آزاد نشده نخواب! وگرنه صبحها اوضاعت همينه كه مي بيني!
    -سربازي دورانيه كه مي بيني، حفظ سلامتي و زنده موندن كار ساده اي نيست! سعي كن زنده بموني! و سالم!

  6. ayyoob110 Says:

    با تمام سلولهاي بدنم دركت مي كنم و از ته دل برات زار مي زنم و دعا مي كنم كه هرچه زودتر تموم بشه !!!

  7. شبستان Says:

    من همینجوری شانسی باید بیام اینجا ببینم تو چیزی نوشتی یا نه!
    فکر نکنم دفعه بعد که بیای مشهد کارت با یکی دو تا کمپوت راه بیفته… دو جعبه خوبه؟ تعارف نکنی ها!

  8. shakira Says:

    سلام راستی تسلیت می گم کرج پروکسی هم فیلتر شده یعنی بلگفا فیلترش کرد در ضمن من هنوز منتظرم بیای و یک اسکریپت بهتر که کار کنه بهم معرفی کنی

  9. gozarzaman Says:

    سلام ما که اون وقتها که خدمت میرفتیم وقتی میگفتیم این کارهاتون انگار خواهر ادم رو …فلان میکنه میگفتن میخوایم شمارو مرد کنیم حالا هم شما داری دوران مرد شدنت رو سپری میکنی !!!

    مجازاتگر: خدمت به اندازه يك چشم برهم زدنه اما خواهر چشم گ…. ميشه !!!

  10. آمیر Says:

    من واقعاً در وهله ی اول درد پا رو بهت تسلیت میگم بعد هم دیدن چهره جذاب رییس جمهور محبوب رو!! خدا بهت صبر بده.

  11. دخترك ديوانه Says:

    سلام اميدوارم هر چه زودتر خوب بشي و روي مريضي رو هرگز نبيني
    شعرت بسيار بسيار بسيار زيبا بود.

  12. From Tehran, with love! Says:

    مجازاتگر مجازات می شود؟ 😦

  13. soboone Says:

    پانیش جان اونجا قاط نزنی همه رو بکشی ها حالا من بهت گفتم اگه هم خواستی بکشی اول تو یوتوب ثبت نام کن و بعد یه ویدیو آپ کن و بعد برو هر کی رو خواستی بکش البته بعدش خودت رو نکش جامعه به آدمکش نیاز داره

    مجازاتگر: افکاری در سر دارم که در صورت عملی شدن غوغا خواهد شد.

  14. یه غریبه ی آشنا Says:

    سلام داداش حسین
    منو میشناسی؟
    فکر نکنم بشناسی!
    ببینم بهت خوش میگذره؟
    مثل اینکه نه خوش نمیگذره.
    فکر کنم این سربازی یه مرد کامل به تمام معنا ازت بسازه هااااا
    ما که هنوز بچه ایم(به قول آتنا خانوم)
    در کل خوش باشی. من هم شدم یه بچه ی مثبت درس خونی که دیگه به اینترنت نمیاد و از همه ی این دنیای خیالی دست کشیده و هرازگاهی که به یاد دوستان میافتیم و دلمون تنگ میشه یه نگاهی به صفحات بلاگتون میندازیم و میریم.
    مثل الان که باید بگم بدرود.

  15. rooznote Says:

    رای میدهم یا نه؟!

    پاسخ شما به این سوال چیه؟

    انتخابات نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری در راه است. شما چه کار میکنید؟ آیا انتخابات را تحریم میکنید تا دوباره امثال محمود احمدی نژاد و یا حتی همین فرد برای دوره دوم انتخاب شود و یا در انتخابات شرکت میکنید تا دوباره زیر سلطه ی نظارت شورای نگهبان به تعدادی نامزد دستچین شده رای دهید؟!دیدگاه شما برای دیگران مهم است.شما چگونه می توانید به آزادی انتخاب در یک انتخابات واقعی برسید؟
    لطفا به دوستانتان هم بگویید در این بحث شرکت کنند تا به یک نتیجه ی جمعی برسیم.
    http://rooznote.wordpress.com/2007/11/12

  16. endlesslove43 Says:

    ]چند وقت دیگه سربازی داری؟

  17. endlesslove43 Says:

    ]چند وقت دیگه خدمت در سربازی داری؟

  18. endlesslove43 Says:

    چند وقت دیگه خدمت در سربازی داری؟

  19. endlesslove43 Says:

    با با این چه قدر ضایع می کنه آدم رو نشد ما یه روز ضایع نشیم از این سیستم که نمیشه هیچ کاریشم کرد بنده خیلی سریع Stop رو زدم در طی دو مرحله اصلاح کردم دیدم ای دل غافل همه ی سوتی ها ثبت شده

  20. endlesslove43 Says:

    حالا که ضایع شدم اونیکه می خواستم بنویسم رو می نویسم:

    چند وقت دیگر – – خدمت مقدس – – سربازی برای شما باقی مانده است؟

    ولی واقعاً سربازی یک جورایی خسته کنندس بدجوری

    مجازاتگر: هنوز دوران آمخوزشي‌ام، در ضمن همه ما خيلي اوقات سوتي مي‌دهيم و متوجه نمي‌شويم.

  21. دلارام Says:

    به به چه قدر پ.ن داری !
    من تازه وارد وردپرس شدم منتظر نظر های خوبت هستم.

  22. هفت در یک Says:

    خوب بود

  23. parissa Says:

    جايتان بسي خالي مي نمايد در اين دنياي مجازي …

    مجازاتگر: نظر لطف شماست.

  24. چال Says:

    مجازاتگر جان داغت نبینیم!حالا این پستی رو که توی بخش » آسانترين روش ساخت پروكسي» زدم رو دوباره می زتم چون واب نگرفتم!:

    می خواستم بدونم چرا با این نمونه پراکسی نمیشه از rapidshare دانلود کرد؟

    سئوال دوم آیا روی somee.com هم می شه این php proxy رو قرار داد؟

    روی سرور(یا هاست) شخصی چهطور(منظورم اینه که اگه کسی وب سایت داشته باشه؟

    بسیار ممنون
    خوشحالم که شما به این نوع فعالیت هاتون ادامه می دید

    مجازاتگر: در مطلب بعدي تمام سوالات پاسخ داده خواهند شد.

بیان دیدگاه