Glype Proxy : نسل جديدي از phproxy

بعد از مدتي دور بودن از اينترنت و سيستمم، در حين وبگردي به چيز جالبي برخوردم، به همين دليل هم اين مطلب را نوشتم تا بقيه هم از اين اسكريپت جالب استفاده كنند. در حقيقت اين اسكريپت شاخه‌اي از مباحث پروكسي است كه به Glype Proxy معروف است.

اين پروكسي اسكريپت از روش برنامه‌نويسي php استفاده مي‌كند و داراي يك فايل .htaccess نيز مي‌باشد، نكته جالب آن دارا بودن پوسته‌ها و پلاگينهاي مختلف مي‌باشد، براي دريافت پلاگينها به اينجا و براي دريافت پوسته‌هاي آن به اينجا مراجعه كنيد. در اينجا نيز مي‌توانيد نمونه اسكريپت را تست كنيد، اطلاعات بيشتر را در سايت سازنده مشاهده نمائيد. glype proxy

  براي استفاده دائم از اين پروكسي بايد آن را خريداري كنيد كه البته به زودي نمونه رايگان شده‌اش را قرار خواهم داد، متاسفانه وقت كافي براي نصب توسط خودم و تست آن ندارم اما از لحاظ كيفي بهتر از برنامه PHProxy عمل مي كند، فعلاً از اين لينك آخرين ورژن آن را دانلود و نصب كنيد، اگر سايت مورد نظر فيلتر بود مي‌توانيد فايلهاي مورد نظر را از لينكهاي زير دريافت كنيد.

لينكهاي مهم :
[ دريافت اسكريپت از سايت اصلي ]  [ Mirror ]
[ دريافت پلاگينها از سايت اصلي ]  [ Mirror ]
[ دريافت پوسته‌هاي زيبا از سايت اصلي ]  [ Mirror ]

مطالب مرتبط با اين موضوع :
آسانترين روش ساخت پروكسي به صورت رايگان
آموزش ساخت ASProxy به صورت رايگان
آموزش ساخت PHProxy به صورت رايگان
جيمزمارشال به كمك ايرانيان خواهد آمد
فيلترشكن‌هايي براي تمام فصول
برنامه‌اي كم حجم براي عبور از فيلتر
تولبارهايي براي رهايي از فيلترينگ (فايرفاكس و اكسپلورر)

  پ.ن: متاسفانه مرخصي‌ام تموم شده و براي فردا بليط دارم ،در غير اينصورت خودم اين اسكريپت را فارسي مي‌كردم، هم رايگانش مي‌كردم، هم سايتهاي رايگان رو جهت نصب معرفي مي‌كردم اما فعلاً خودتون زحمت اين كارها رو بكشيد تا فرصتي برام پيش بياد.

18 پاسخ to “Glype Proxy : نسل جديدي از phproxy”

  1. گجمو Says:

    فــــــ ـــــــــــیــــــــــــــ ـــض بــــــــــــــــــــ ـــــــــردیــــــــــــــــ ـــــم.
    موفق تر باشی

  2. PMan Says:

    chera ba extension PhProxy kar nemikone?
    man hamishe az in extension estefade mikonam, chetori mishe Glype ro ba oon estefade kard ?!

  3. شبستان Says:

    دمتون گرم.
    تا مرخصی بعدی!

  4. بابک Says:

    من در سایت 275mb.com سه بار ثبت نام کردم اما ایمیلی دریافت نکردم. ممنون می شوم من را راهنمایی کنید.

  5. نيما Says:

    سلام دوست عزيز ميشه من رو راهنمايي كني چطور ميشه متن روي هدر رو حذف كرد هر كار ميكنم نميشه كه نميشه !

  6. دوست Says:

    سلام دوست گرامی خوشحالم که وب لاگ شما هنوز ف یلتر نشده اما فکر نمی کنید که دات آی آر زود شناسایی و فیلتر بشه؟

  7. آی تی شوک Says:


    هر روزتان نوروز
    نوروزتان پیروز😀

  8. فقط برای دلم Says:

    سلام دوست عزیز
    وبلاگتون خیلی قشنگه
    منم یه ماجرایی که واسه خودم پیش اومده رو تو وبلاگم گذاشتم. ازتون خواهش می کنم که بخونید و منو راهنمایی کنید. بیایید دست به دست هم بدیم و زهرا رو خوشحال کنیم. دست همه کسانی رو که به زهرا کمک کنند رو می بوسم.
    پیشاپیش ممنون از شما

  9. هوتاک Says:

    سلام
    من یه درخواستی دارم ، ممنون میشم اگه کمکم کنی.
    برای کار پایان نامم یه پرسشنامه دارم که برای نظرسنجی رو وب گذاشتمش.
    میشه خواهش کنم فقط اگه ساکن تهران هستی، زحمت پرکردن این پرسشنامه رو بکشی. سعی کردم زیاد وقت گیر نباشه.
    http://www.bacheTehran.Org
    پیشاپیش متشکرم.

  10. Ayyoob Mirzaie Says:

    تموم نشد جناب سروان؟

  11. رئیسی Says:

    سلام دوست من.

    هنوز اسکریپت رو روی هاست شخصی نصب نکردم ولی دموی اسکریپت بظاهر قدرتمند نشون میده ولی متاسفانه اینترنت فیلتردار در دسترسم نیست که تست کنم و نتیجه رو اعلام کنم.

  12. شهریار Says:

    سلام

    فکر کنم از زمانی که آموزشیتون آغاز شد با وب شما آشنا شدم php پروکسی رو تست کردم جواب گرفتم asp رو هنوز تست نکردم این برنامه رو هم تست کردم خیلی عالیه همین طور که گفتی سرعتش بالاست

    دستتون درد نکنه خدا پشت و پناهتون یا حق

  13. مهدی Says:

    سلام
    وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
    خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
    ممنون

  14. mahdi Says:

    با سلام به دوست عزيز مطلب جالبي بود
    من مدير سايت Bikalak.com هستم
    خوشحال ميشم با » بانک مقالات فارسي » و » سايت تفريحي » ما تبادل لينک کنيد http://www.bikalak.wordpress.com
    http://www.Bikalak.com دو لينک در دو سايت متفاوت

    از شما و از همه دوستان wordpress دعوت مي کنم به ما سر بزنند و اگر مايل بودند تبادل لينک نماييم
    موفق باشيد

  15. admin pcdata Says:

    سلام

    لینک شما در سایت ما اضافه شد لطفا لینک ما را اضافه کنید

    http://www.pcdata.ir bazdid 10 ta 15000 webgozar

    عنوان عکسهای باورنکردنی

    منتظرم

  16. mychamber Says:

    چطوری‌ آقا؟

  17. mr Says:

    salam
    man mikham ye sever begiram mikhastam bebinam shoma baladin vagti srever vps kardim iphaye ke ezafafe kahridimo barye estefade az yek narm afzar mikham in ipharo toye vps tabdil be proxy ya hamon socks4.5 konam ?
    age mishe rahnemayi konin

  18. mr Says:

    Kasi betoneh be man komaki bekoneh
    dar vazesh yek dast mozde kobi dare
    dar moghable in Komakesh

پاسخی بگذارید

