اطلاعيه كمك فوري از دوستان وردپرسي

اطلاعيه : !!! … Help Me … Help Me … !!!
بدينوسيله از تمام عزيزاني كه مي‌توانند من را در امر «اتصال دامين به وبلاگهاي وردپرس» ياري كنند دعوت مي‌شود تا با كمك به اين عاجز ، صد در دنيا و صد در آخرت نصيبشان گردد.

punisher[dot]ir

پ.ن: من دامين مجازاتگر را ثبت كردم اما براي اتصال به 10 Credits نياز دارم، از دوستاني كه مي‌توانند كمك كنند خواهش مي‌كنم بنده را باخبر كنند، ناگفته نماند هزينه اينكار عندالمطالبه به حساب دوست خيّر محترممان واريز خواهد شد.

برچسب‌ها: , , , ,

7 پاسخ to “اطلاعيه كمك فوري از دوستان وردپرسي”

  1. علیرضا حسینی Says:

    دوست گرامی،
    البته من امکان پرداخت در خارج از کشور رو ندارم، اما می‌دونم با Visa Card می‌شه پرداخت کرد. یعنی دقیقاً همون کاری که قبلاً اعضای شرکت‌های هرمی (گلدکوئیست) انجام می‌دادن و پرداخت می‌کردن. کارت‌های پرداخت هم در صرافی‌ها (دلارفروشی‌ها) موجود هستند. فکر می‌کنم این یکی از راه‌های پرداخت هست.

    مدتی قبل در وبلاگ آقای مزیدی خوندم که نویسنده محترم یکی از وبلاگ‌ها نوشته بود امکان پرداخت در خارج از کشور رو داره و در صورت لزوم می‌تونه برای آپگرید شدن وبلاگ‌های وردپرسی کمک کنه. آدرس وبلاگ و ایمیل ایشون رو براتون ایمیل می‌کنم

    مجازاتگر: از لطف شما سپاسگذارم.

  2. babak Says:

    salam
    خوبيد؟
    وقتي من مي خواستم اينكارو بكنم مثل شما درخواست كمك كردم
    و يكي از دوستان دانشجو توي فرانسه اينكارو برام كرد كه البته هيچ پولي ازم نگرفت و گفت به عنوان يك ايراني وظيفم بود.
    براي اين ده كرديت بايد تو پي پال حساب داشته باشيد يا كارت هاشو تهيه كنيد
    كارت هاش يكم گرون هستند و عين كارت اينترنت يا مثل اون اعتبار دارند
    بعضي شركت هاي ايراني كارت 10 كرديتو مي دند 15 تا 18 هزار تومن!

    مجازاتگر: از راهنماييتون متشكرم.

  3. شبستان Says:

    مبارکه! امیدوارم زودتر شما رو با دات آی آر ببینیم!
    در این مورد هم هیچ اطلاعی ندارم.

  4. gajamoo Says:

    مبارکه.
    خوشحالم که با این پست یک سری اطاعات جدید واسه منه بیسواد هم مهیا شد.
    موفق تر باشی

  5. امين Says:

    با سلام.
    من 6 سال است كه در زمينه طراحي سايت كار مي كنم.
    1) بهتر است شما يك هاست خريداري كنيد.
    2) سيستم wordpress را به راحتي روي هاست خود نصب كنيد. (حتي مي توانيد از نسخه فارسي شده نيز استفاده كنيد) – دقيقاً همين سيستمي است كه الان داريد باهاش كار مي كنيد.
    3) هزينه ثبت يك هاست خوب 50 مگابايتي با پهناي باند 5 گيگابايتي حدوداً 20 تا 25 هزار تومان است.
    4) براي هميشه از شر سايت هاي مجاني كه هر روز گيري دارند راحت مي شويد!!

  6. danial keshani Says:

    ببین رو این پیشنهاد آخری این رفیقمون فکر کن. می تونی کل مطالبت رو منتقل کنی. ریلکس و راحت. اما اگه نمی خوای هاست بگیری و همون ایده خودتو با ورد پرس می خوای دنبال کنی. اوکی . به من میل بزن.

  7. پویا Says:

    بهترین راه اینه که یه هاست بخری و wordpress رو روش نصب کنی من یه جا میشناسم که 300 مگ فضا رو میده 5000 تومن پنج هزار تومن در ضمن از دامنه ی ای ار استفاده نکن که برات مصیبت میشه اگه هاست میخوای به من ایمیل بزن

پاسخی بگذارید

