بازي وبلاگي ؛ مجازاتگر و جهنم سبز

به محض بازگشت و دوباره آن شدن، از طرف يك دوست به بازي وبلاگي، پته ريزون، ثبوت دفتر عقايد يا هر چيزي كه مي‌خواهيد اسمش را بگذاريد دعوت شدم، از آنجايي كه عادت كردم هيچ‌كس را بدون جواب نگذارم، چند مطلب مراكز باحالي كه به هر دليلي در خاطرم ثبت شده‌اند را معرفي مي‌كنم.

جناب گيوي پرسيده بود: در کدام محله ؛ کدام رستوران ؛ اغذيه فروشی ؛ آبميوه فروشی و يا هر نوع مغازه ديگری که بشود در آن يک چيزی کوفت کرد سراغ داريد که بخواهيد به ديگران هم توصيه کنيد اگر گذرشان به آنجا افتاد ؛ صفايي بکنند ؟
در جواب :
براي رفتن به
 ( Ice Pack )من «آبميوه رضا» را در مشهد پيشنهاد مي‌كنم، تمام مشهدي‌ها مي‌شناسنش اما زياد باكلاس نيست ولي در عوض كيفيت آبميوه‌هاي آن بسيار بالاست به حدي كه بقيه آبميوه فروش‌ها براي جذب مشتري همين اسم را انتخاب مي‌كنند.
در صورتي كه غيرمفرد و با نامزد، دوست، پسرخاله، دخترخاله، دختر يا پسر همسايه ! و .. هستيد، «لابي شماره 2 هتل هما» توصيه مي‌شود، ازخصوصيات بارزش كلاس، محيط ايمن براي …. ، هواي مطبوع، و …. در كل بسيار عالي است، تذكر: با كسي كه ارزشش را ندارد اينجا قرار نگذاريد چون نافرم پياده خواهيد شد.
اگر مسافر هستيد و يا به نحوي گذرتان به بيرجند افتاد، حتماً از رستوران خود ترمينال استفاده كنيد تا متوجه طعم لذت‌بخش غذاهاي منزل شويد، من كه بعد از مصرف تا 2 هفته از قرصهاي … براي بهبود وضعيتم استفاده مي‌كردم.
من با يك رستوران حساب دارم چون هم غذايش بسيار جالب است و هم سرويس دهي آن، البته خب اگه دانشجو باشيد، يا به هر دليلي تنها در يك واحد زندگي كنيد متوجه ضرورت اين امر خواهيد شد، راستي اسم رستوران «309» است.

من تمام خوانندگان اين وبلاگ » به شرطِ البِلاگينگ في جميع ِ الاَحوال» به اين بازي دعوت مي‌كنم، اما هركس نوشت، ترك بكي، لينكي، ندايي، خبري، فريادي، خلاصه چيزي از خودش درآورد و من را هم خبر كند.

و اما جريان سربازي رفتن من و بازگشتم بعد از 3 روز !
من كه فكر مي‌كردم بعد از رفتنم حداقل 2 ماه تا اولين كانكشن فاصله دارم با همه چيز خداحافظي كردم و رفتم، اما به بنده و همراهيانم اعلام كردند كه رفع زحمت كنيد و 29 مهر دوباره تشريفتان را بياوريد، من كه دليل اين كارشان را ناهماهنگي بين مسئولين جهت اعزام، ترفيع و ترخيص مي‌دانم، حالا بماند كه علتش را «عيد فطر» اعلام كردند!monsterfromgreenhell1958dvd

پادگاني كه خدمت مي‌كنم «جهنم سبز» است، يعني همه جا به اين اسم شهرت دارد، از وضعيت داخلي توضيح نمي‌دهم چون اسمش گواه همه چيز است، جاي جالبي نيست، اكثر مسئولين از دوستان زابلي هستند. بَدو  ورود به پادگان، مشهدي‌هاي عزيز اسم پادگان را از «جهنم سبز» به «… خانه هنگ» تغيير نام دادند، جاي خالي را خودتان پر كنيد 😀 . تعداد نيروهاي مشهدي اين پادگان بيشتر از 90 نفر است و اين امر سبب خرسندي بنده است.

فعلاً تا 29 مهر هستم اما فكر كنم بعد از برگشت به پادگان، ديگر فرصتي براي لاگيدن نداشته باشم. اما در خظاب به چند نفر از دوستان كه بايد جوابشان را بدهم : اول اينكه اينجا را تعطيل نكردم و موقتاً تعطيل است! دوم اينكه پسورد فايل نرم‌افزار «ميرعماد» درست بود و فايل هم كامل بود، بنده دوباره تست كردم! بعضي‌ها اسم فيلم مي‌پرسند و بعد فراموش مي‌كنند! من هم مثل …. عاشق فيلم و بازي مجازاتگرم! از بقيه هم به خاطر راهنمايي‌ها ( … گوفي … و … ) ممنونم.

پ.ن1: اينجا هنوز هم موقتاً تعطيل است.
پ.ن2: در اولين فرصت، مطلبِ بازي «پته ريزون» هم ارسال خواهد شد.
پ.ن3: به ذهن خاكستري: مشهد هم شهر كوچكي نيست، حداقل آدرسي از اين رستوران «سراب» مي‌داديد كه حرفي براي گفتن داشته باشم!

9 پاسخ to “بازي وبلاگي ؛ مجازاتگر و جهنم سبز”

  1. محمد Says:

    سلام
    خشو حال می شوم نظر شما را در مورد آخرین پست ام بشنوم
    منتظر شما هستم

  2. maryamss Says:

    من هرجا مطلبی از یه بلاگر سرباز می خونم تن و بدنم می لرزه.شوهر خودمم دیماه اعزامشه و امیدوارم یه جهنم خوب بفرسنش….شما اعزامتون اول مهر بود یعنی؟

    مجازاتگر: اميدوارم همسرتون يك جاي خوب اعزام بشه، اما فراموش نكنيد جهنم، جهنمه !!!

  3. parissa Says:

    چه بامززززه😉

  4. lukadium Says:

    یه سوال مهم
    تو آموزشی سیگارتو چه کار می کنی؟!!

    مجازاتگر: ميزارم توي جيبم، برگشتم مي‌كشم !😀

  5. حميدگيوی Says:

    بابا ماشا.. وضعت خيلی خوبه سيگار نخی 150 ميکشی.
    سجاد ميشينی ؟

    مجازاتگر: من ميانگين سيگاربرگ 450 توماني و وينستون 30 توماني را حساب كردم. بنده سجاد زندگي نمي‌كنم.

  6. grayidea Says:

    فلكه سراب كه امروز ه با اسم فلكه سعدي مي شناسن ! فكر نمي كردم مشدي باشي و ماهيچه اونجا رو نخورده باشي ! تا نرفتي سربازي دلي از عزا در بيار!!

  7. میلاد مهدیانی Says:

    یه ایمیل بهت زدم.
    بخونش

  8. bizbloger Says:

    اي مشدي! اي بچه زرنگ! جهنم چيه! حال خودشو داره!

  9. علی Says:

    پدر آمرزیده من خودم تو جهنم سبز خدمت میکنم اما اونقدر هم جهنم نیست
    فعلا که به من خوش گذشت من الان یک ماه و نیمه که تو پادگان محمد رسول الله بیرجندم اما اونقدر ها هم بدک نیست

پاسخی بگذارید

