خداحافظ تا حضوري دوباره

گاهي براي رسيدن به هدفي بايد از خيلي ارزشهاي ديگر بگذري و آنها را رها كني و من نيز چنين مي‌كنم، همان وقتي كه هرگز به سربازي رفتن فكر نمي‌كني مجبور مي‌شوي براي بدست آوردن هدفي بزرگ در زندگي، گذشته و حال خود را رها كرده و اقدامي كني كه ظاهراً دور از تعقل و تفكر است، اما براي بدست آوردن خواسته‌ها بايد بهاي آن را پرداخت، هركسي بهايي دارد و او هم …..

اين وبلاگ موقتاً تعطيل است، يعني تا زماني كه مطلب بعدي را پست كنم كه البته معلوم نيست چند روز يا ماه ديگر باشد، از دوستان خوبم ( بامدادي، حسيني، زماني، رئيسي، مهدياني، رجائي، محتشمي، محمودي، ايوب، سارا، پريسا، بابك، كمال، مهيار، دانشور، صبحونه، سيفي نيا، شبستان، تابلو و …. )  هم بسيار ممنونم كه هميشه بنده را ياري كردند و گاهي اوقات تبادل اطلاعات جالبي باهم داشتيم. اگر هم اسمي از قلم افتاد به خاطر «گنجشك مغز» بودن بنده است و هيچ قصدي در كار نبوده.

goodbye

چندتا دفتر و قلم و كتابهاي زبان اصلي گرفتم، طي دوره بيكار نباشم، براي وبلاگ هم مطلب مي‌نويسم و در اولين فرصتي كه پيش آيد ارسال خواهم كرد.

واعظ شَيب بر بناگوش و كوله باري از خاطرات تلخ و شيرين بر پشت دارم و براي مدتي نيستم، جاي من را خالي كنيد و منتظر اولين مطلبم زين پس باشيد. اما چه شود ؟!!! جامعه بلاگستان بدون مجازاتگر و كيفر كننده ! (چه از خود راضي)

و خلاصه در يك كلام : خداحافظ تا حضوري دوباره

پاسخ به سوالات چند نفر اط دوستان:
به آقاي زماني: بنده مشهدي هستم و اكثر اوقاتم را در مشهد سپري مي‌كنم
(مي‌كردم)
به آقاي كمال: آن فيلمي كه پرسيده بوديد «مصائب مسيح» بود و در دو
DVD يا 17 CD قابل تهيه است.

پ.ن: در صورتي كه با بنده كاري داشتيد با ايميل h [dot] Dolatabady [at] Gmail [dot] com در ميان بگذاريد،
پ.ن2: تلفن همراه بنده مانند خيلي چيزهاي ديگر به صورت تعليق درآمده و تا پايان مدت آموزشي در اختيار دوست ديگري قرار دادم، پس لطف كنيد و فعلاً
sms ( پيامك) نفرستيد.

 

24 پاسخ to “خداحافظ تا حضوري دوباره”

  1. Atousa Says:

    موفق باشی.

  2. رسول سيفي نيا Says:

    من از بيم جداييها(هر چند احتمالا و انشا ا.. کوتاه مدت) ترک کردم اشناييها .

  3. Ehsan Moslehi Says:

    کلآ دوران آموزشی گلابی‌ای را برات آرزومندم!

  4. bizbloger Says:

    خوش بگذره! زود برميگردي! ok! دلمون برات تنگ ميشه! اون خودآموز «گ.في به سربازي ميرود» يادت نره! كار دست خودت ندي! احساس وجدان، وظيفه و از اين حرفا كني!!!!

  5. grayidea Says:

    عكسي كه گذاشتي خيلي خوشگله ! فكر ميكردم كه همين شكلي باشي !!
    ولي دلم گرفت ! دلم براي مجازاتهايت تنگ مي شود ! از وقتي بوديد بيشتر مراقب اعمالم بودم !!!
    جدا از شوخي ، خيلي دلمون برات تنگ مي شه ! آخرين كامنتت را هم به خاطر كلمه ممنوعه پاك كردم ! ولي تا نرفتي يه سوال ؟ من فيلتر شدم ؟؟

  6. lukadium Says:

    خوب سربازیم مثل همه ی چیزای بد تجربیات خوبی به همراه داره.ایشالله که آموزشیت زود بگذره بازم پستاتو بخونیم.مواظب خودت باش

  7. kochebagh Says:

    زیاد سخت نگیر،خیلی زودتر از اون چیزی که فکرشو می کنی بر می گردی،مواظب خودت باش!

  8. mychamber Says:

    آش خوری خوش بگذره برادر!!! ولی یک حالی میده….

  9. شبستان Says:

    رفتی اونجا قشنگ پاچه خواری رهبر رو بکن که زود زود بهت مرخصی بدن!!
    من دلم برات تنگ میشه…

  10. کمال Says:

    خداحافظ :((

  11. کمال Says:

    یعنی اون کمال کی می تونه باشه؟ اسم من همزاد پیدا کرده؟

  12. soroushvs Says:

    برو و رویهای قشنگ تر از امروز رو ببین
    فردا زیبا تر از امروز و روزها زیباتر از روز قبل!!!!

  13. علیرضا حسینی Says:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سربازی سخته، حتی اگر یک کوچه بالاتر بخوای خدمت کنی، اما وقتی تموم شد، خاطراتی می‌مونه که شیرینه و تجربیاتی بدست میاد که گرانبهاست. باز هم منتظر مطالبت می‌مونیم. روز آخر آموزشی، یک روز فراموش نشدنی‌یه.

  14. میلاد مهدیانی Says:

    سلام حسین جان
    من اینبار هیچی نمیگم جز اینکه میخوام بگم برای اولین باره که دارم برای دور شدن از یه دوست گریه میکنم.
    کاشکی اشکی که از چشمام جاری میشد رو میدیدی
    حتی اینقدر اشک جلوی چشم رو گرفته که دیگه دکمه های روی صفحه ی کیبرد رو نمیتونم ببینم.
    خیلی دوستت دارم و همیشه به یادت هستم.
    داداشی نکنه ما رو از یاد ببری ها
    اگه منو فراموش کنی من دیگه با همه قهر میشم.
    خدا حافضی نمیکنم چون …

  15. میلاد مهدیانی Says:

    سلام حسین جان
    من اینبار هیچی نمیگم جز اینکه میخوام بگم برای اولین باره که دارم برای دور شدن از یه دوست گریه میکنم.
    کاشکی اشکی که از چشمام جاری میشد رو میدیدی
    حتی اینقدر اشک جلوی چشم رو گرفته که دیگه دکمه های روی صفحه ی کیبرد رو نمیتونم ببینم.
    خیلی دوستت دارم و همیشه به یادت هستم.
    داداشی نکنه ما رو از یاد ببری ها
    اگه منو فراموش کنی من دیگه با همه قهر میشم.
    خدا حافظی نمیکنم چون …
    (تو رو خدا نرو :((

  16. میلاد مهدیانی Says:

    ترو خدا نرو
    من خیلی بهت احتیاج دارم.
    الان که بهت خیلی احتیاج دارم.
    یعنی همیشه بهت احتیاج دارم.
    جون من نرو :((

  17. میلاد مهدیانی Says:

    یه روزی یه روزی
    یه روزی میشه دوباره تو رو ببینم
    همونی میشه که میخوام.
    میدونی که عاشق ترینم!

  18. میلاد مهدیانی Says:

    حسین جون تو نباشی پس جواب سوالات ما رو کی بده
    دیگه کی بگه میلاد این کارت اشتباه بوده
    میلاد این کارت خیلی جالبه
    میلاد این اینطوریه
    میلاد …

  19. parissa Says:

    امیدوارم بهت سخت نگذره . امیدوارم دیر نکنی و زود آپ کنی . امیدوارم به هدفت هم برسی . این کارت خیلی قشنگه ، مردای بزرگ به خاطر اهدافشون سختی میکشن . تو هم مرد بزرگی هستی …

  20. grayidea Says:

    خوشحالم كه بر گشتي !

  21. حميدگيوی Says:

    ميدانم که سربازی هستی اما چه کنم که رفيقی
    ببخشيد. جسارت کرديم شما را دعوت به بازی کرديم. اگر حوصله اش را داشتيد اين لينکش :
    http://wisee.wordpress.com/2007/10/15/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-2/

  22. itcaffe Says:

    برو حال کن دیگه داره جنگ می شه شما می ری سربازی اعزام می شه کالیفورنیا !
    خوش بگذره

  23. میلاد مهدیانی Says:

    خدایا شکرت که چند روزی بیشتر هستی
    حالا کجا خدمت میری؟

  24. babak Says:

    سلام دوست عزيز

    دلمون برات تنگ مي شه ولي من خودم از يه جهت خوشحالم
    چون تصميم گرفتي براي رسيدن به هدفت از موانع عبور كني
    منم يه روز بايد مثل تو دل به دريا بزنم!

    اميدوارم هميشه موفق باشي و هر چه زودتر و با خوشي دوره خدمتت تموم بشه.
    قربانت/ بابك

پاسخی بگذارید

