انتظار…

   اسیر انتظارم می‌شمارم روزها را ، هفته‌ها را ، ماهها را ، سالها را می‌شمارم تا مگر روزی مردی، زنی، ناخوانده مهمانی به روی چشم من پایی گذارد.
پس خدایا کو ، خدایا کو ، به من لعنت باز نام تو را بر لب آوردم .
خواوندا: تو دیگر پیر و زار و خسته و وامانده در راهی ، هوس بر تخت سلطانی ، آخر خویشتن را رنج میداری ؛ نه تو فرمان دهی بر من ، نه من فرمان برم از تو وگرنه اینچنین بودی؟
entezar 
زمانی چند خطی ، چند شعری ، سرودی می‌فرستادی برایم ، پس چه شد !
مانده در افسانه ها ، روزی تو با موسی سخن گفتی !…. از آن مرد یهودا کمترم یارب …
یا که می گویند : محمد ختم پیغام‌آورانت بوده است …
یا که می گویند : ابراهیم را تو فرستادی ، تو فرمودی که ابراهیم بشکند بتها ، بکوبد بت‌سراها را ، چه چیزی بود او را که ما را نیست !….
یا که می گویند : تو با مریم عذرا زنا کردی ، کز او عیسی پدید آمد !
عیسی زاده طبع هوس‌باز خداوندیست .

پس خداوندا با چنین مردانگی‌هایت اگر خود زاده فکر خداسازانه ای
پس یک زمان ، یک آن فرود آی ، تو ای معمار این عالم ،تا ببینی کلخ ظلمت را ، که از هر خشت آن نکبت و ذلت و رنج و بدبختی به‌سر می‌بارد ، فرود آی از چه می‌ترسی !
دگر این مردمان را طاقت عصیان و سرپیچی فرو برده است .

اگر روزی کسی نام رسالت را به خود بندد ،
اسیر بند و قانون و زندان و هزاران دردسر گردد ،
دگر این کاسه صبرم چنان مرداب باران خورده لبریز است .

اسیر انتظارم ، می‌شمارم روزها را ، هفته‌ها را ، ماهها را ، سالها را می‌شمارم ….
تا مگر یکدم شوم بیرون از این ماتمسرا .

از آثار زيباي استاد کارو

14 پاسخ to “انتظار…”

  1. takpesar Says:

    چقدر قشنگ بود…مخصوصا این عکس متناسب با متن تاثیرش رو فو ق العاده می کرد..عالی بود!

  2. reza Says:

    سلام حسین جان
    در مورد فروم باید بگم چیزایی که گفتی برای من که اولین بارمه میخوام این کارا رو بکنم خوب قاعدتا باید سخت باشه… درست میگم؟؟!!
    اون فروم رایگان رو هم یک روز قبل از چت با شما ساختم!
    در حقیقت من و میلاد تصمیم گرفتیم یه فروم مشتی راه بندازیم… قرار شد خبر از میلاد باشه منم منتظرم.
    به هر حال منون از راهنماییت
    خدانگهدار

  3. ayyoob110 Says:

    کارو یه زبان مخصوص به خودش داره و منحصر به فرده! من این نوشته شو نخونده بودم ولی از همون خط اول فهمیدم کار کیه! خیلی زیبا مینوشت!

  4. parissa Says:

    🙂

  5. takpesar Says:

    آره دیگه عکسا رو ک خودمون می گیریم با دوربین از این ساحل به اون ساحل دنبال ستاره ها می گردیم و…نه ولی جدی من خیلی سایتا رو سر می زنم همیشه و اگه عکسای مخفی و جالب باشه ازشون برمیدارم البته سایتای خبری لاتین و بعد برای زبان فارسی بلاگم میذارم..عجب توضیحی شد! در مورد قابل و حل مشکلات وردپرش موافقم خیلی داره خوب میشه فقط کاش همه قالب ها فارسی بشن و بابت تبریک مرسی

  6. شبستان Says:

    خیلی قشنگ بود. این آقای کارو کتابی هم داره؟

    مجازاتگر: آخرين اثر مجاز ايشان «شكست سكوت» است.

  7. میلاد مهدیانی Says:

    سلام عزیزم.
    وقتی به این عکس نگاه میکنم یاد یکی از عکس های قدیمیت میافتم که میگفت:
    نمیدانم چه خواهد شد…

  8. میلاد مهدیانی Says:

    حسین جان واقعا مطلب جالب و جذابی بودااا.
    کتابهای قشنگ قشنگ داری و به ما نمیدی ؟!
    باشه😦
    راستی ممنونم از پیشنهادی که داری حتما این کار رو میکنم.

  9. میلاد مهدیانی Says:

    یه عکس برات دارم که فکر کنم جال باشه😉

  10. babak Says:

    khob bud
    movafagh bashi

  11. lukadium Says:

    عکس خیلی مناسبی واسه این مطلبت انتخاب کردی!

  12. گوگلين Says:

    سايت گوگلين

  13. takpesar Says:

    همچنان انتظار …انتظار.آخ می دونی من چند ساله منتظرم به آرزوم برسم و نرسیدم….می دونی خیلی سخته انتظار بی جواب!

  14. mohsen Says:

    زیبا بود.

پاسخی بگذارید

