دامنه فيل.ترينگ به گوگل هم رسيد!

   حتماً تابحال خبر فيلترشدن گوگل را از ديگر وبلاگها شنيده‌ايد، حدود 24 ساعت است كه گوگل و سرويسها هم در دسترس نبودند و در طي اين مدت چندين بار (به قول بيزبلاگر) زير پاي فيلبانان لگدمال شده. خوشبختانه بايد اعلام كنم اين شايعات به خاطر يك مشكل فني از سوي شركت امن‌افزار بوده و هم‌اكنون كارشناسان محترم و محترمه در حال رفع اين مشكل هستند. توضيح اينكه اين شركت تحت نظر دولت است و تمام كارها توسط ديگر مسئولين به آنها ابلاغ مي‌شود. ناگفته نماند از ديروز بنده هيچ اثري از فيلترينگ در سرويسهاي گوگل نديدم، اين در حالي است كه از مشهد و توسط ISP آفتاب كانكت شده بودم. اميدوارم مشكل رفع شود. براي تماس با مسئولين شركت امن‌افزار از شماره 021-88524277 استفاده كنيد. اينبار كه مشكل فني عنوان شد و با يك پوزش در قبال اشتباهي به اين بزرگي رفع شد، اما تصور كنيد گوگل به صورت كلي فيلتر شود، چه شود….

Google Services

پ.ن 1 : اگر از كاربران Gmail هستيد براي دستيابي به آن از آدرس httpS://GMail.com هم مي‌توانيد استفاده كنيد، اين آدرس فيلتر نيست و نخواهد شد.
پ.ن 2 : به قول دوستي اثر فيلترشدن گوگل بر روي كاربران اينترنت علي‌الخصوص «بلاگرها و بيماران گوگلي» بيشتر است يا سهميه بندي بنزين؟
در پي ترويج افكار گوگلي (گوگولي) به لينكهاي زير سري بزنيد و لاگين كنيد تا بتوانيد از آنها استفاده كنيد.

Google Search Engine, GMail, Google Calendar, Google Reader, Google Images, Google Videos, Google Talk, Google Photos, Google Pages, Picasa Web AlbumGoogle Notebook, Google Groups, Google Docs and Spreadsheets, Custom Search Engine, Blogger, YouTube, Orkut, Google Earth, Google Alerts, Google Web History, Google Desktop, Google Directory,  more… , Google In Wikipedia

19 پاسخ to “دامنه فيل.ترينگ به گوگل هم رسيد!”

  1. khak313 Says:

    خدا اجرشون بده :
    بلاگفا و ویگذر هم تعطیل بود!!

  2. مهدی Says:

    سلام عزیر نمیدونستم که همشهری هم هستیم.
    بچه های مشهد لاگ هر هفته جلسه میزارن.اگه میخای تلفن بدم هماهنگ کنیم.راستی داشگاهن سجاد هم 2 ماه دیگه یه همایش داره..

  3. شبستان Says:

    تو 20:30 هم گفتن اشکال داشته. الان درست شده.

  4. شکیرا Says:

    man ham in shaiat ro shenidam vali hig asary az vagheiat dar onha nayaftam

  5. reza Says:

    سلام حسین جان مثل اینکه واقعا بد دل گرفتی

  6. میلاد مهدیانی Says:

    سلام حسین جان من هم دیروز میخواستم به آدرسhttp://pages.google.com/
    برم واسه قضیه ی آپلود همون آهنگه ولی نمیدونم چرا باز نمیشد؟!!!

  7. آناهیتا دانشور Says:

    درود
    یه جایی زده بودند که وبلاگ احمدی نژاد هم فیلتر شده!!!
    گوگل هنوز برای من فیلتره
    ولی با گذاشتن www باز میشه!! نمی دونم این چه فیلتریه
    شاید می خوان بازخورد نظرات را ببینند؟ آخه این مشکل یکم عجیب به نظر میرسه

    مجازاتگر: مشكل من هم به همين شكل بود. با www باز ميشد!

  8. میلاد مهدیانی Says:

    من میگم چرا من شما میگید گوگل فیلتر شده و وقتی من میرم ببینم فیلتر نیست!
    نگو واسه اینه که من آدرس http://www.google.com میزدم. ;))

  9. raindigital Says:

    وبگذر که خودش جاسوس فیلترینگه فیلتر کردن…البته شاید شایعه باشه

    یوتوب هم با www فیلتره. حد اقل این نرم افزار هوشمند بنویسه به دلیل فلان فیلتر شد. اگر من برنامه نویسش بودم حتما اینو براش میزاشتم

  10. soboone Says:

    سلام این اچ تی تی پی اس رو میدونستم دمت گرم
    اگه دوست داشتی تو مسابقهی لوگو شرکت کن

  11. ayyoob110 Says:

    ما که هیچ اثری از فیلترینگ ندیدیم! و به قول شما نمیتونن اونو فیلتر کنن!!!

  12. شبستان Says:

    منبع خبر تو نمایشگاهه!

  13. بینوا Says:

    سلام ؛
    اگر زحمتی نیست در باره موضوع ذیل بنده را راهنمایی بفرمایید .
    بنده آدرس RSS پانزده سایت و وبلاگ را جمع آوری کرده ام ولی نمی دانم آنها را باید در چه محلی قرار دهم تا بتوانم آپ شدن و تغییرات روزانه آنها را یکجا دنبال کنم و دیگر نیاز نباشد به تک تک آنها سر بزنم . آیا امکانات خاصی می خواهد چون بنده با IE6 کار می کنم !؟
    پیشاپیش از مساعدت جنابعالی متشکرم .

    مجازاتگر: ايميل حاوي راهنمايي لازم را دريافت خواهيد كرد.

  14. Sharpedia Says:

    دستور فیلتر کردن از طرف خود قوه‌ی قضاییه بوده،‌این رو مطمئن هستم. اما چرا و به چه دلیل،‌ هنوز مغزم جواب نداده!

  15. takpesar Says:

    آقا کراوات که به شما حتما میاد ولی چه میشه کرد که در حال حاضر چه استفاده از این گردنبند ها و چه کراوات تو خیلی جاها جرمه!
    راستی من فکر میکنم روزی که گوگل فیل* تر بشه باید کانکشن اینترنتمون رو پاک کنیم و برای همیشه از اینتر نت خداحافظی کنیم آخه یاهو و باقی موتور های جستجو واقعا هیچ کدوم مثل گوگل مفید نیستن…چی میشد گوگل هم اون s امنیتی رو داشت!!!!

  16. bizbloger Says:

    مصيبت اونجاست كه من حسابي از note و docگوگل استفاده ميكنم!

    مجازاتگر: …و خداوند آفيس را آفريد…

  17. grayidea Says:

    مگه اين پروژه تموم نشد ؟

    مجازاتگر: شركت‌ امن‌افزار پروژه آفريد !

  18. gozarzaman Says:

    سلام حالت خوبه.من پیش بینی یه همچین روزی رو میکردم بلاخره فیلتر گوگل رو هم راحت نگذاشت حالا پیش بینی من اینکه روزی خواهد رسید که یاهو زو هم فیلتر میکنند من حاضرم باهاتون شرط ببندم.میگی نه نگا کن.
    راستی دوست عزیز اگر نظری راجب شاغل بودن زنها در جامعه ایرانی دارید حتمان نظرتو رو راجب این قضیه با من هم در میان بذار که ببینیم نظر شما و واکنش شما نسبت به این مسله چیه با تشکر

  19. bizbloger Says:

    … و باتري لپتاپ را آفريد از بهر انكه در سفر و حذر خراب شود و حالتان را بگيرد. باشد كه عبرت گيريد و از امكانات آنلاين گوگل براي سامان امورتان بهره گيريد، شايد كه رستگار شويد. كه خدا با گوگليان است ….!

    مجازاتگر: …صد افسوس كه فيلبانان به قتل گوگليان برآمده اند …! :دي/

پاسخی بگذارید

