بيشتر بينديشيم… تا بهتر قضاوت كنيم!

sub_link بيانيه‌اي خطاب به تمام خوانندگان وبلاگ مجازاتگر:
در پي جبهه‌گيري، انتقاد و  ايجاد سوء تفاهم در مورد اين مطلب حس كردم بايد يكسري موارد را بيشتر توضيح بدهم تا بيشتر از اين يكطرفه قضاوت نكنيد!

 sub_link اول اينكه مطلب فوق كاملاً تحليل شخصي بنده نسبت به اين سرويسها بود و هيچ نسبتي هم با هيچكدام از مديران اين سرويسها ندارم، اما عقل و فكر براي تفكر و تحليل دارم تا بتوانم با چشماتي بازتر ببينم و انتخاب كنم؛ قصد جسارت به هيچكدام از آي‌تي نويسان را ندارم و نخواهم داشت، همچنين به كسي هم توهين نكردم ، فكر نمي‌كنم تذكر اين مطلب كه «معرفي چند وبلاگ آي‌تي براي انتخاب يك سرويس‌دهنده كافي نيست» كسي را آزار داده باشد و يا به كسي توهين شده باشد اگر هم چنين شده مطمئن باشيد خبري بوده كه به ايشان برخورده !

 sub_link با افتخار مي‌گويم كه براي تمام آي‌تي نويسان و وبلاگ‌نويسان ايراني احترام خاصي قائلم و هرگز قصد جسارت و بي‌حرمتي به كسي را نداشته و ندارم، براي كامل كردن افكار شما در مورد ميكروبلاگينگ‌ها فقط كافي است مشخصات يك سرويس‌دهنده خوب در اين زمينه را مدنظر بگيريد و حال يك‌به‌يك سرويسها را با ژورنال ذهني خود مقايسه كنيد تا به نتايج بهتري برسيد، دوباره اين مطلب را تكرار مي‌كنم: معرفي يك سايت توسط اين وبلاگ يا ديگر وبلاگهاي مشابه براي انتخاب و تصميم‌گيري كافي نيست، هركس به نسبت اطلاعاتش استدلال خاص خودش را براي انتخاب سرويس‌دهنده‌ها دارد؛ به عنوان مثال دليلي ندارد كه استفاده‌كنندگان سرويس بلاگفا را به خاطر استفاده از سايت فارسي و با كيفيت كمتر مورد توبيخ و توهين قرار داهيم. من هم بنا به منطق، تفكر و اطلاعات شخصي خودم اين سه را تحليل كردم و به اين نتيجه رسيدم.

 sub_link در نهايت هم در صورتي كه باعث آزار و ناراحتي كسي شده‌ام «عذرخواهي» مي‌كنم و به اين معتقدم كه هرگز نبايد خوانندگان و ديگر وبلاگ‌نويسان از مطالب من ناراحت شوند. از كاسه‌هاي داغتر از آش هم بابت كامنتهاي جالبشان تشكر مي‌كنم و اميدوارم زين‌پس قبل از كامنت‌گذاري بيشتر تامل و تفكر كنند. بنده به صورت شخصي با هيچكدام از وبلاگ‌نويسان و خوانندگان و مديران سايتها مشكل و كدورتي ندارم و اين مطلب هم براي رفع هرگونه شبهه در اين مورد نوشته شد.

پ.ن 1 : قبول دارم هر سه سرويس داراي مشكلات هستند اما من به هيچ‌وجه قصد تخريب يك سرويس را نداشته و ندارم.
پ.ن 2 : تمام نظرات را بدون هيچ كاستي تائيد كردم تا تفكرات ديگران را نيز ببينيد (به حدي كافي آزادي قلم، بيان، تفكر، انديشه و … را از ما گرفته‌اند،…)
پ.ن 3 : خواننده
X هم كه حرفهايش بيشتر شبيه به جوك بود بداند كه كلمه «كوچولو» به چيز ديگري اطلاف مي‌شود و استفاده از اين كلمه در اين مورد صحيح نيست!
پ.ن 4 : دوباره يادآوري مي‌كنم كه با هيچ يك از مديران سايتهاي مذكور رابطه دوستانه يا … ندارم. پس لطفاً از گفتن اين چيزها خودداري كنيد.
پ.ن 5 : در اين مطلب لينك به هيچ فرد يا وبلاگ خاصي داده نشده تا كسي مورد توهين قرار نگيرد.

10 پاسخ to “بيشتر بينديشيم… تا بهتر قضاوت كنيم!”

  1. bizbloger Says:

    از ساعت 10 ديشب گوگل از طريق داتك فيلماليه! همينطور از طريق چند سرويس دهنده ديگه! به همين سادگي

    مجازاتگر: رفتم لباسم را عوض كنم، مشكي بپوشم.

  2. khak313 Says:

    سلام
    حسین آقا من هم نه به خاطر اون مطلبتون بنویسم بلکه با دیدن پیغامک در پرشین وبلاگ گفتم…
    اما دیدم شما از من پیش دستی کردین(واقعا خوشم اومد) بعد من هم هر چند مایوس اما مطلب رو آپ کردم
    در ضمن در مورد ادامه مطلب واقعا دستتون درد نکنه(ماچ)
    داداش حسین اگه از من هم ناراحت باشی ناراحت می شم ها
    من هم به هیچ کس توهین نکردم. خدای ناکرده اگر از کامنت های من ناراحت شدین حلال کنین.

    یا علی

  3. Rooh Says:

    شما را لینک کردم . موفق باشید

    مجازاتگر: شما من را لينك نكرديد اما من كردم!

  4. میلاد مهیدانی Says:

    من نمیدونم چی بگم با اینکه آشنایی تقریبا کاملی با آقای دولت آبادی دارم بهتره چیزی نگم
    فقط یه چیز کچولو…
    بابا یه خورده مرام داشته باشید و بیشتر دقت کنید. حتی به جواب های مجازات گر.
    آخه اینطور که دوستان من که نه آقا حسین نظر میدن فکر نکنم حتی جواب های ایشون رو هم بخونند😦
    im sorry…

  5. reza Says:

    سلام حسین جان
    جیمیل جدیدت رو چک کردی؟
    حتما چک کن بهت میل زدم
    بای

    مجازاتگر: من هر ساعت ايميلم را چك مي‌كنم.

  6. takpesar Says:

    متاسفانه در مورد رپر های ایرونی با هات موافقم وضع زندگی سالمی ندارن..سالم که چی بگم…ولی خب من فقط تا حدودی به امیر تتلو و آهنگ هاش علاقه دارم البته میدونم حساب اونم از بقیه جدا نیست و خصوصا حالا که گذاشته رفته دبی…با این حال نمی دونم بهر حال وضه موجود همینه…من خودم آدم های معمولی زیادی دیدم که حتی رپر هم نیستن ولی..بماند ولی خب در این مورد باهات موافقم

  7. takpesar Says:

    راستی در مورد مطلب قبلی و این حرفت باید بگم من فکر میکنم هر کس نظری داره و بعضی ها هم حرف های بی حساب میزنن که اونم بهتره بی خیال بشی

  8. ::::: Says:

    چه مؤدب !

  9. khak313 Says:

    پس از دست من یکی که ناراحت نیستین؟

    مجازاتگر: از قضات عاليه، شيخ‌الشيوخ مكرمه، كاسه هاي خوشمزه و داغتر از آش ناراحتم؛ نه از شما!

  10. زيگزاگ Says:

    قضيه رو بدتر كردي !
    اول مياي معذرت ميخاي اگر توهيني شده / بعد مياي صحبت از كاسه هاي داغتر از آش حرف ميزني / و ميخاي قبل نظر دادن بيشتر تفكر و تامل كنند / شايد بهتر باشه خودت قبل از تحليل بيشتر تفكر كني / به جاي اينكه كسي رو متهم به چيزي كني / همينكه ميگي بيشتر فكر كنيد يعني فكر نكردند و نظر دادند / در ضمن كسي كاسه داغتر از آش نشده / مگه كسي بيشتر از من از تحليل انتقاد كرده كه حالا بشه كاسه داغتر از آش ؟؟ حالا اگه بتوني اين جمله رو واسه خودت تحليل كني و بفهمي چي گفتم كه خيلي خوبه ( بعدي ميدونم بتوني :))
    در ضمن ، از ابتدا قصد تاييد بعضي از نظرات رو نداشتي / اگه خواستي براي دوستاني كه علاقه دارند مدرك رو ميكنم / هميشه يه پله عقبتر هستي / پس حرف از آزادي بيان نزن
    در مورد خطاب كلمه كوچولو ، هم براي آماتور برخورد كردنت بوده / آدم جواب جوك رو با جوك ميده ! جك تو خيلي با مزه تر بود
    سايت جاكس بلاگ مشكلات خيلي زيادي داره / خيلي چيزايي كه چشم بصيرت ميخاد تا ببيني / كاربران فعالش در حال حاضر به ده نفر هم نميرسه / بعضي از ساعت ها در روز سرورش كار نميكنه و چيزاي ديگه / اما دلايلي كه تو براي تحليلت به كار بردي اشتباه هست / من به شخصه پيغامك رو تست كردم / سايت ويويو خيلي حرفه اي تر از پيغامك هست ( اين نظر شخصي من هست ) اما اصلا ويويو رو از توي معادله هات كنار گذاشتي !! / باز هم سايت هاي ديگه اي در زمينه ميني بلاگينگ ميان و يه روز هم تب اين سايت ها ميخوابه / به زودي مشخص ميشه كي زنده ميمونه تو اين شرايط
    نوشته قبلي ات به هيچ وجه تحليل چيزي نبود / فقط تاكيد روي اين بود كه جاكس بلاگ با معرفي چند تا وبلاگ آي تي معرفي شده و آقاي مزيدي با مدير سايتش دوست بوده و تبليغش روكرده / سايت ويويو رو هم خيلي از سايت ها معرفي كردن / مثلا عصيان ، وبنا و …. / تبليغ جاكس بلاگ توسط مزيدي هم يه فكر بي معني هست / دكتر مزيدي روزي پنج تا سايت و وبلاگ رو معرفي ميكنه / حالا با مديران همه اشون دوست هست ؟؟؟
    خودت سعي كن قبل نوشتن تحليل بيشتر فكر كني و به ديگران ناروا نسبت ندي و ديگه وقت ديگران رو براي جواب دادن به نوشته هات براي روشن شدن قضايا نگيري

پاسخی بگذارید

