آسانترين روش ساخت پروكسي

اگر بخواهید یک وبگرد حرفه‌ای باشید حتماً باید اینترنتی بدون فیلتر داشته باشید. البته این آرزوی هر کسی هست که با اینترنت سروکار دارد . شما بعد از خواندن این مطلب دیگر احتیاج به هیچ آنتی فیلتری را ندارید، برای ادامه کار یک ایمیل معتبر احتیاج دارید، همین و بس ! فقط با صرف 5 دقيقه براي يك عمر از شر فيلتر راحت خواهيد شد .

دوستان زیادی برای فراهم کردن اینترنتی آزاد تلاش کرده اند اما هنوز هم کاملاً موفق نشده اند، بنده مدتی بود دنبال راهی می گشتم که دیگر هیچ کس با صفحه کریه‌المنظر زیر مواجه نشود و خیلی در این رابطه تلاش کردم . بهترین راهی که پیدا کردم نصب یک آنتی‌فیلتر قدرتمند و شخصی بود که آدرسش هم توسط عزیزان فیلترینگ پیدا نشود. برای اینکار شما باید یک فضای شخصی خریداری می‌کردید که آن هم برای همه مقدور نیست و دردسر خاص خودش را دارد. من این مقاله را اینجا قرار دادم چون وبلاگهای وردپرس که توانایی فیلتر شدن را ندارند یعنی از SSL پشتیبانی می کنند.

ابتدا در یکی از سایتهایی که در لیست نوشته شده ثبت نام کنید، توسط ایمیل حساب کاربری خود را Active کنید. حالا این فایل را دانلود کنید ، این آخرین ورژن برنامه PHPproxy است که توسط عزیزان No-Filter فارسی شده . بعد از دانلود آن را از حالت زیپ خارج کنید . این فایلها را باید روی هاستی که از دریافت کرده‌اید آپلود کنید، بهتر است این کار را با یک برنامه FTP Manager انجام دهید ، فقط به چند نکته توجه کنید : یک صفحه انگلیسی ( مهم نیست چه محتوایی داشته باشه ) طراحی کنید و به نام Index.html در دایرکتوری اصلی وبتان جایگزین کنید. در غیر اینصورت بعد از 7 روز (بر اساس حرف خود سایت) حسابتان پاک می شود . حتماً یک فولدر جدا در دایرکتوری ایجاد کنید و فایلهای آنتی‌فیلتر را در آنجا آپلود کنید. در صورتی که فایلها را در دایرکتوری اصلی کپی کنید ، صفحه اصلی وبتان ( آنتی فیلتر ) خواهد بود ، در این صورت هم به احتمال زیاد خود سایت حساب شما را پاک می کند و هم دوستان فیلترینگ آن را زودتر پیدا خواهند کرد. شما باید یک فیلترشکن شخصی داشته باشید که فقط خودتان آدرس آن را بدانید . به همین دلیل به این راهنماییها دقت کنید . با این کارهایی که گفته شد آدرس فیلترشکن‌تان را فقط خودتان دارید و کسی از وجود آن خبر ندارد .

! Register Only

www.VatanGig.com
www.eClick.ir
www.a20.ir
www.webFa.org
www.webJa.ir
www.000webHost.com
www.byetHost.com
www.freeZoka.com

http://www.275mb.com
http://www.6te.net
http://www.ueuo.com
http://www.freevar.com
http://www.orgfree.com
http://www.freeoda.com

اگر این مراحل را به درستی انجام داده باشید شما یک آنتی‌فیلتر شخصی و پرقدرت دارید و هر سایتی را می‌توانید مشاهده كنيد، یعنی چیزی که هدف من و خیلی از دوستانم بود ! ادامه مطلب را مطالعه بفرماييد .

توضیحات و تذکرات بیشتر:
1 – حتماً فایلها را در پوشه ای غیر از دایرکتوری اصلی آپلود کنید.
2 – بعد از آپلود
Premission فایل اصلی (Index.php) را به 644 تغییر دهید. برای اینکار هم توسط FTP Manager روی فایل کلیک راست کرده و گزینه Propertise را انتخاب کنید ، حالا در کادر جلوی Premission عدد 644 را تایپ کنید و OK کنید .
3 – حتماً چند تا فایل علکی در دایرکتوری اصلی کپی کنید و همینطور که گفتم
Index را هم عوض کنید .
4 – آدرس آنتی‌فیلتر خودتان را به کسی ندهید، چون هم به زودی کشف می گردد و هم پهنای باندتان هدر می‌رود وتسط دیگران استفاده می‌شود. با توجه به اینکه سایتهایی که خدمات رایگان ارائه می‌کنند پهنای باند زیادی در اختیارتان قرار نمی‌دهند !
5 – اين آنتي فيلتر روي سايتهايي قابل نصب است كه قابليت
Safe Mode در آنها غيرفعال باشد وگرنه كار نخواهد كرد . بنده حدوداً 60 – 70 سايت را امتحان كردم و در تمام آنها فقط همين چندتا سايت كه در ليست نوشته ام پيدا كردم و در بقيه سايتها اين حالت فعال است و فایلهای شما به صورت Safe Mode اجرا می‌شود یعنی نمی شود آنتی‌فیلتر را در آن نصب کرد. براي اين كار حدوداً 3 هفته وقت گذاشتم !

براي اينكه كاملاً ثابت شود اين كار عملي است ، نمونه هايي از فيلترشكن هاي ساخته شده را در زير مي‌ بينيد ، بالاترين را هم به منظور تست از لينك آخر ببينيد . ناگفته نماند كه شما مي توانيد پروكسي جيمزمارشال را نيز نصب كنيد اما احتياج به يك سايت CGI Support داريد كه متاسفانه تمام سايتهاي رايگاني كه ادعاي آن را مي كنند دروغ مي گويند و اين قابليت را ندارند .

http://philter.6te.net/proxy
http://philter.275mb.com/proxy
Link For Balatarin.com

اين سايتها به انتخاب شما تبليغي را روي صفحه شما نشان مي دهند اما نسبت به كارايي صفحه ارزش دارد. وجود چنین تبليغي زیاد مهم نیست . بنده فايلها را به دو صورت قرار دادم . فايلهاي معمولي را از اينجا دريافت كنيد و فايلهايي كه Optimize شده را از اينجا دريافت كنيد ، من فايلهاي Optimize را پيشنهاد مي كنم . طراحي آن را هم خودم انجام دادم ، نمونه اصلي خيلي زشت و بدتركيب بود !

مدتي قبل از يك دوست مطلبي در همين مورد خواندم كه بسيار جالب بود اما دو مشکل اساسی بر آن وارد بود : اول اینکه سایتهای معرفی شده فیلتر شده بودند و یا اجازه رجیستر نمي دادند و دوم اینکه فیلهای Proxy ایشان ورژن 4 بود و انگلیسی . این Proxy که من گذاشتم ورژن 5.02 است ( اگه اشتباه نکرده باشم ) . در ضمن اگه دوستان هاست رایگانی را می‌شناسند که تست شده باشد و مثل این نمونه‌ها به خوبی کار کند آدرسش را بنویسند تا اینجا اضافه کنم. اگر احیاناً کسی موفق به نصب نشد و یا مشکلی داشت همینجا اعلام کند ، در اندك زماني مشکلش حل خواهد شد . هدف من هميشه اين بوده : هر نفر یک فیلترشکن ، برای آزادی اینترنت

در نهايت يك خواهش از دوستان به خصوص وبلاگ نويسان وردپرسي داشتم . به اين مطلب لينك دهيد تا همه از اين روش ساده استفاده كنند و در چند دقيقه براي خود يك آنتي‌فيلتر قدرتمند بسازند ، به نظر من جاي چنين مطلب كاربردي بين مطالب دوستان خالي بود و خودم هم با جستجو ميان مطالب چيز جالبي پيدا نكردم . اميدوارم اين مطلب بين تمام دوستان پخش شود و همه از آن بهره كافي را ببرند .

لینکهای مرتبط و مهم اين مطلب:
دانلود فایلهای مخصوص (PHPproxy 5.02 Farsi)
با نمونه اي از اين آنتي‌فيلتر بالاترين فيلتر شده را نيز ببينيد !
سایت نوفیلتر ( مطالب واقعاً جالبی دارد )
در اين سايت بايد ثبت نام كنيد (از بقيه بهتر است)
دور زدن فیلتر توسط برنامه‌ای کم‌حجم (از جناب رئیسی)
عبور از فیلتر توسط برنامه ای کم‌حجم (از آناهیتا دانشور)

110 پاسخ to “آسانترين روش ساخت پروكسي”

  1. bizbloger Says:

    يه آنتي فيلتر عالي و پرسرعت دارم كه يه فيل exeبه نام u دارم! چينيه! ولي با فاير فاكس كار نمي كنه! اين روشي كه گفتي براي فايرفاكس خوبه! ضمنا دوستائي در سرور داتك دارم كه ميگن، اونا ميتونن كاربرائي كه از ضدفيلتر استفاده ميكنن شناسائي كنن!

  2. آتوسا Says:

    ممنون. ولی یه کم سخته انگار.

    مجازاتگر: آپلود کردن 3 تا فایل بسیار کم حجم و یک ثبت نام کوتاه اینقدر دشوار به نظر می‌رسد ؟!!

  3. grayidea Says:

    يعني اينقدر شعرام قشنگه؟ به خودم اميدوار شدم . تازه يه چيزي بگم به كسي نگوييد اين شعرا مال سالها پيش است كه از صندوقچه درآمده ! اگه مطلب : ( چه جسارتي پيدا كرده ام من ) را بخوانيد متوجه مي شويد!!

    مجازاتگر : دلیلی برای مبالغه نیست ،.

  4. takpesar Says:

    بلاگ فوق العاده جالبی داری..ولی با وجود این همه طرح و سخت گیری فکر نمی کنم حتی این مدل مو رو هم بشه باهاش از جلو گشت رد شد به احتمال صد در صد برخورد میشه!!!!خیلی اوضاع بدی شده..خیلی

    مجازاتگر : نظر لطف شماست !

  5. ایوب میرزایی Says:

    سلام!
    اگر بتونید اون صفحه کریه المنظر رو برای همیشه از بین ببرید باید اسمتونو توی رکوردهای گینس نوشت.
    در مورد پست اولتون سرنوشت مشابهی داشتیم من هم با جمله «خداحافظ سرویس دهنده های وطنی» کاملا موافقم یک سال وبلاگ نویسی در پرشین بلاگ بعد هک شدن اون…
    راستی تعبیر آقای شیرازی خیلی جالب بود. به لیست دوستانم اضافه شدید.

    مجازاتگر: مشتاق دیداریم ای دوست اما کاش پروفایلت را ویرایش می کردی تا بتوانم لینکت را دنبال کنم . من منتظر ارسال لینک شما هستم.

  6. gozarzaman Says:

    سلام عزیز من لینک دانلودش رو مستقیم کردم دیگه راحت میتونی دانلودش کنی

    مجازاتگر: از این بابت متشکرم اما قبل از آن توسط یک آنتی فیلتر دانلود کردم .

  7. gozarzaman Says:

    راستی دمت گرم بابت توضیحت در مورد انتی فیلتر خیلی بدردم خورد

    مجازاتگر: قابلی نداشت .

  8. khajavi Says:

    من به دلیل اینکه ممکنه استفاده های ناجور از قیلتر شکن میشه هیچ صخبتی ندارم.
    آخه اینجوری نمیشه به دیگران لینک مستقیم داد

    مجازاتگر: اتفاقاً از لینک مستقیم هم می شود استفاده کرد !

  9. lukadium Says:

    این روشی که میگی خوبه ولی باید هر 3 الی 4 روز یک بار کاسه کوزتو جمع کنی بری یه جای دیگه چون سیستم پروکسی یاب فیلترچیان مثل ساعت کار میکنه و سه سوته سایتتو فیلتر می کنه
    من استفاده از برنامه Gpass رو پیشنهاد می کنم.
    میتونید از اینجا بگیرید:
    http://gpass1.com/en
    البته این سایت فیلتره اگر خواستین بگین تا واستون یه جا آپلود کنم.

    مجازاتگر: اگر طریقه صحیح نصب را بلد باشی دست هیچ کسی به آنتی فیلتر شخصی شما نخواهد رسید.

  10. رها Says:

    به نظر من هم کمی پیچیده میاد، حالا امتحان می‌کنم ببینم از عهده‌اش برمیام یا نه.

    مجازاتگر: اما به نظر من شما کمی بی تجربه هستید ، البته با عرض پوزش !

  11. Mohammad Ali Says:

    نه این Gpass به درد نمی خوره چون خیلی سرعتش پائینه.

    مجازاتگر: با شما موافقم . در ضمن Gpass برنامه است و دارای تنظیمات خاص خودش است.

  12. ali Says:

    salam az rahnamayton mamnonam man adresetono to weblog gozashtam ta hame estefade konan faghat ye khahesh dashtam inkara ke goftin yekam sakhte age mishe yekisho base man dorost konid adresesho basam be mailam befrestin mamnon babay

    مجازاتگر: لطفاً فارسی تایپ کنید. اول شما ثبت نام کنید و اطلاعات اکانت خود را به ایمیل بنده بفرستید.

  13. bizbloger Says:

    خيلي گشتم! مثه اينكه سورسشو گم كردم! ولي با مكستون و IE خيلي خوب كار ميكنه! اين u.exe

    مجازاتگر: در صورت پیدا شدن خوشحال می شدیم !

  14. lukadium Says:

    این هم نرم افزار gpass :

    http://www.box.net/shared/a1fm3ucnp1

    به نظر من که سرعتش خوبه.برای اینکه سریعتر کار کنه از فایرفاکس یا اپرا استفاده کنید.

    مجازاتگر: از توجه شما و قرار دادن برنامه روی هاست متشکرم .

  15. رئیسی Says:

    من ASPROXY رو به همه ترجيه ميدم هرچند از زبانهاي مايكروسافتي زياد خوشم نمياد ولي ASPROXY واقعاً فيلترشكن قدرتمنديه! نمونه اش توي وبللاگم توي پنل وبلاگ هست. زير همه موارد آخرين گزينه ست (هديه من به شما)

    مجازاتگر: اینطور کهتعریف می کنید قدرتمند نیست، تعدادی از سایتهای مهم را تست کنید !

  16. petti Says:

    سلام
    خسته نباشيد :
    در همين رابطه يه مطالب خوب اينجا گذاشتم
    آموزش ساخت آنتي فيلتر قدرتمند SecureVPN در 3 سوت :
    https://antifilter00.wordpress.com/2007/08/08/svpn-2

    مجازاتگر: مطلب مفیدی بود البته مطلب ما راجع به آنتی فلتر رایگان بود.

  17. ayyoob110 Says:

    فکر نمیکردم این پست انقدر داغ بشه
    پروفایل کامل شد شما حرفه‌ای هستید

    مجازاتگر: جای چنین مباحثی میان مطالب مفید دوستان خالی بود. نظر لطف شماست.

  18. Top Posts « WordPress.com Says:

    […] آسانترين روش ساخت پروكسي [image] اگر بخواهید یک وبگرد حرفه‌ای باشید حتماً باید اینترنتی بدون […] […]

  19. absrd Says:

    u.exe که دوستمان می گوید همان ultrasurf است .که مانند gpass کند عمل می کند ، آدرس دانلود را هم اگر خواستید بگویید .

    مجازاتگر: فرمایش شما صحیح است ، اما لینک دانلودتان خراب بود .

  20. absrd Says:

    پیداش کردم

    http://folders.live.com/self.aspx/4ZyH2gBYyNw/Public/U83.exe

    مجازاتگر: لینک خراب است ؛ شما هم بهتر است پروفایل خود را تکمیل کنید تا قابل پیگیری باشید .

  21. farzad Says:

    I like professional way, so ilike your way.
    I really enjoy it.

    Best regards,
    Farzad

    مجازاتگر: برای همکاری بیشتر در این مبحث آدرس وبلاگ یا سایت شما الزامی است .

  22. mahdi Says:

    یه سئوال و یه پیشنهاد:
    سئوال:چرا توی این آنتی فیلتر کانتر گزاشتی مگه میخای تعداد بازدید ها رو بشمری؟
    پیشنهاد:اگه بشه استفاده از این آنتی رو محدود به کاربرای خاص کنی خیلی عالی میشه.(یوزر و پس) .هم میشه جلوی فیلتر شدن رو گرفت.هم بصورت اشتراکی استفاده کرد.

    مجازاتگر: نسخه حرفه ای آن چنین امکاناتی را دارد. در ضمن آن کانتر مربوط به سرویس دهنده است نه من !

  23. mahdi Says:

    ببخشید اشتباه شد اون کانتر فکر کنم تبلیغ هاسته.

    مجازاتگر: فکرنکنید ، مطمئن باشید بنده کانتر در این صفحه قرار ندادم .

  24. علي جباري Says:

    نمي دونم چرا مطلب زير تو بالاترين راي آورد.

    https://balatarin.com/permlink/2007/8/17/1112548

    – وبلاگي پست شما رو دقيقا كپي پيست كرده. نقص كپي رايت.

    مجازاتگر: بنده همیشه با این افراد مشکل داشتم . اما چاره ای نیست . اینگونه نقض کپی رایت نشان از بی تجربه بودن وبلاگنویس را دارد.

  25. آناهیتا دانشور Says:

    سلام به دوست گرامی
    PHPproxy از اولین فیلترشکن هایی بود که استفاده می کردم
    مطلب هم خوب بود
    ولی امروز با برنامه ای آشنا شدم که 85 کیلوبایت حجم داشت و کار با آن فوق العاده راحت بود
    فعلا از آن استفاده می کنم

    اما یک سوال
    ممکن است برنامه ها هم از کار بیفتند؟

    لینک دانلود در وبلاگم قرار دادم
    شاد باشید

    مجازاتگر: بابات مطلب جالبتان و کمک به این هدف متشکرم . لینک مطلب شما ثبت شد.

  26. حمید Says:

    خیلی عالی بود! این صفحه رو توی delicious وارد کردم. توی بالاترین هم لینک رو وارد کردم:
    http://4555.info/index.php?q=aHR0cDovL2JhbGF0YXJpbi5jb20vcGVybWxpbmsvMjAwNy84LzE3LzExMTI3MDM%3D
    دوستان حتماً برند و توی بالاترین رای بدند که این مطلب بره بالا

    مجازاتگر: از شما ممنونم حمیدجان ، اما بهتر بود لینک اصلی را میدادی چون لینک فوق فیلتر شده .

  27. رضا Says:

    دوست عزیز با تشکر از راهنماییتون،متاسفانه من نمیدونم چه جوری این مراحل رو انجام بدم،مثلا این که گقتید»یک صفحه انگلیسی ( مهم نیست چه محتوایی داشته باشه ) طراحی کنید و به نام Index.html در دایرکتوری اصلی وبتان جایگزین کنید.» یعنی چه جوری؟ میشه جزءیتر توضیح بدید؟ مرسی

    مجازاتگر: شما هیچ کار انجام نده ، فقط ثبت نام کن و فایلها را به روش دستی آپلود کن !

  28. mahdi Says:

    آقای مجازاتگر اگه اون نسخه حرفه ای رو بشه ارائه کنید خیلی عالی میشه . البته من خودم سرور لینوکس دارم و با vpn کانکت میشم اما برای دوستان خیلی میتونه جالب باشه و یه سئوال من اگه بخوام مطلب شما رو تو سایت استفاده کنم . به مطلبتون لینک بدم یا نقل کنم .

    مجازاتگر: نسخه حرفه ای فیلترشکن را در مطلب بعدی ارائه می کنم ! در ضمن شما حرفه ای هستید. هرکاری انجام دهید صحیح است ! شما مختارید.

  29. آناهیتا دانشور Says:

    جمع آوری لینک های مرتبط در پایان مطلب بسیار جالب بود/موفق باشید

    مجازاتگر: این کار باعث انسجام و تمرکز بیشتر مطلب می شود. همچنین دسترسی به سایر مطالب مرتبط آسان می گردد.

  30. Mohammad Says:

    روش خوب و معروفیه! اما فیلترچی ها ممکنه بیان و این ونوشته خوشگل شما را بخوانند و کل این سرورهای مجانی را هم فیلتر کنند؟ نه؟ غلام؟

    مجازاتگر: هرگز تمام آنها فیلتر نخواهند شد، بنده همین تعداد سرور دیگر دارم ! نه غلام !

  31. حمید Says:

    با عرض معذرت، حواسم نبود که لینک اصلی رو بذارم.
    این هم لینک اصلی:
    https://balatarin.com/permlink/2007/8/17/1112703

    مجازاتگر: متشکرم !

  32. rezamediatak Says:

    لینک برنامه ultra surf
    http://www.4shared.com/file/21526105/cb668d0b/U83.html

    مجازاتگر: از شما هم ممنونم دوست عزیز ! البته برنامه قبلاً به شخص بنده رسیده بود

  33. فرزاد Says:

    سایت صداي آمريكا هم هر روز يك فيلتر شكن جديد معرفي ميكند . فقط كافيست ثبت نام كنيد با يك اي ميل معتبر

    مجازاتگر: البته همراه آدرس فیلترشکن‌ها باید منتظر انبوهی از ایمیلهای تبلیغاتی (spam) نیز بود.

  34. khodam Says:

    جناب آقای bizbloger , برای استفاده از اون آنتی فیلتر چینی در فایرفوکس , باید آی پی و پورت را به صورت دستی وارد کنی توش
    این برنامه وقتی باز میشه به صورت اوتوماتیک آی پی و پورت به اینترنت اکسپلورر میده اما فایرفوکس و قبول نداره و باید خودت قرار بدی

    قسمت تنظیمات آی پی و پورت فایرفوکس:
    اینارو بده ( البته باید برنامه فیلتر شکنه باز باشه )
    آی پی 127.0.0.1
    پورت 9666

    مجازاتگر: تنظیمات فوق صحیح است، باید به صورت دستی تنظیم شود.

  35. فرزاد Says:

    آقا خيلي مرسييي واقعاً عالي بود

    مجازاتگر: خوشحالم که این مطلب برای دوستان مفید واقع شد.

  36. بابک Says:

    سلام. ممنون از مقالت
    من خیلی وقته از این روش استفاده می کنم ولی یه اشتباهی کردم
    آدرسمو فقط و فقط به یه نفر دادم و اون یه نفر به همه لو داد
    به همین خاطر یه دفه هاست و دامنه ای که خریده بودمو فیلتر کردند و نتیجه خوبی کردنمو دیدم!

    مجازاتگر: هرگز به کسی اعتماد نکنید ! که چنین عاقبتی در انتظار شماست.

  37. mehdi Says:

    آقا دمت گرم!روش با حالی بود.رفتم یه پروکسی ساختم حال کردم!به دوستانمم هم پیشنهاد دادم!به امید زده شدن پوز همه فیلتر گذار ها!

    مجازاتگر: خواهش می‌کنم ، هدف من همیشه این بوده و هست .

  38. zaya Says:

    kheili khoob bood .

  39. قلی Says:

    حضرت مجازاتگر :
    بنده دو تا فیلتر شکن درست کردم و به درستی کار میکنند اما سوال اینجاست اگر سایتهایی مانند :
    http://www.275mb.com
    http://www.6te.net
    http://www.ueuo.com
    http://www.freevar.com
    http://www.orgfree.com
    http://www.freeoda.com
    فیلتر شدند آنوقت چه خواهد شد؟!

  40. قلی Says:

    حضرت مجازاتگر :
    بنده دو تا فیلتر شکن درست کردم و به درستی کار میکنند اما سوال اینجاست اگر سایتهایی مانند :
    http://www.275mb.com
    http://www.6te.net
    http://www.ueuo.com
    http://www.freevar.com
    http://www.orgfree.com
    http://www.freeoda.com
    فیلتر شدند آنوقت چه خواهد شد؟!هر چند حدس میزننم با این روش امکان پیاده کردن پی اچ پی بر روی دیگر فضا دهندگان مجانی وب مقدور باشد

    مجازاتگر: خب تا آنوقت راهی دیگر اختراع خواهیم کرد.

  41. روش ساخت ASProxy « مجازاتگر :: Punisher :: Says:

    […] کنیدلینک مقاله به زبان اصلیلینک مقاله به زبان فارسیآسانترین روش ساخت فیلترشکن ( به روش PHProxy )دور زدن فیلتر توسط برنامه‌ای […]

  42. رضا Says:

    جناب مجازاتگر، من میگم بیشتر توضیح بده، شما میگید:»شما هیچ کار انجام نده ، فقط ثبت نام کن و فایلها را به روش دستی آپلود کن !» من باید اعتراف کنم که تو این زمینه خیلی مبتدی هستم، لطفا اگر فرصت دارید برای امثال بنده جزءیتر توضیح بدهید یا بزام یکی بسازید و برام ایمیل کنید. انشااله یک در دنیا و صد در آخرت نصیبت شود.

    مجازاتگر: حتماً ثبت نام کردن بلد هستین. ثبت نام کنید سپس یوزر و پسورد را برای بنده بفرستید تا یکی بسازم. در ضمن در صورتی که وبلاگ نویس هستید باعث افتخار بنده است وبلاگ شما را زیارت کنم.

  43. ALI Says:

    اگه 100 نفر در یک زمان از این فیلتر شکن اسفاده کنند سرعت اون کم میشه؟


    مجازاتگر: نخیر علی آقا، سرعتش کم نمی‌شود اما ممکن است بعد از چند وقت پهنای باند آن تمام شود. در اینصورت تا ماه بعدی لود نمی‌شود.

  44. رضا Says:

    سلام، از وقتی که برای جواب دادن به من گذاشتید متشکرم ولی نگفته اید یوزر و پسورد را از چه طریقی برایتان بفرستم، طبعا بصورت کامنت نمیشود.

    مجازاتگر: مشخصات را به ایمیل زیر بفرستید.
    H.Dolatabady [ at ] Gmail.com

  45. رضا Says:

    سلام من یوزر و پسورد را برایتان ارسال کردم، اگر زحمتی نیست لطف کنید قبل از 7 روز صفحه و پراکسی را برایم فعال کنید. با تشکر فراوان


    مجازاتگر: به زودی تهیه می‌شود و به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

  46. کورش Says:

    سلام به شما مشکل من هم مثل همان شخص قبلی است که گفته :جناب مجازاتگر، من میگم بیشتر توضیح بده، شما میگید:”شما هیچ کار انجام نده ، فقط ثبت نام کن و فایلها را به روش دستی آپلود کن !” من باید اعتراف کنم که تو این زمینه خیلی مبتدی هستم، لطفا اگر فرصت دارید برای امثال بنده جزءیتر توضیح بدهید یا بزام یکی بسازید و برام ایمیل کنید. انشااله یک در دنیا و صد در آخرت نصیبت شود.
    خواهشمندم مرا راهنمایی کنید.

    مجازاتگر: از این ساده تر نمی‌توانم. دیگر چیزی برای توضیح نیست! بهتر است شما ابتدا یک مقدار حرفه‌ای‌تر شوید بعد اقدام به ساخت فیلترشکن کنید. یا اینکه اطلاعات حسابتان را در یکی از سایتهای معرفی شده برای من ارسال کنید.

  47. shakira Says:

    man hrgi talash mikonam az rahi ke shoma goftid movafaghnemisham mano bishtar rahnamaiy konid mamnoo

    مجازاتگر: لطفاً مشخصات سایت ثبت نام شده را به ایمیل بنده ارسال کنید.
    h.Dolatabady [at] GMail.com

  48. shakira-angelina Says:

    mojazatgar aziz man pass va user name acconte somme khodam ro be gmail shoma send kardam va montazr khabar aztaraf shoma hastam
    ba tashakor
    shakira-angelina

    مجازاتگر: فيلترشكن شما به روش ASProxy ساخته شد. از آن لذت ببريد !

  49. Bypasser Says:

    با عرض سلام مجدد پیداش کردم اما حالا یه سوال چرا سه تا لینک دانلود داره بقیه یا مثلا همون فایلی که دفعه پیش گفتم چی بیدن؟
    اینا چین؟:
    Advertisement_3.8.zip Mirror 1924 31 None .zip
    HtmlASProxyLuncher_3.8.zip Mirror 690 48 None .zip
    MuchSmall_3.8.zip Mirror 1305 27 None .zip
    SmallSize_3.8.zip Mirror 1510 25 None .zip
    VerySmall_3.8.zip

    منظورم شماره ها نیست، اسامی هست.
    ممنون

    مجازاتگر: اينها ورژنها و mirror ها هستند. شما همان گزينه اول را دانلود كنيد.

  50. shakira-angelina Says:

    az shoma motoshakeram

    مجازاتگر: قابلي نداشت. گفته بودم درست كردنش راحت است.

  51. shakira-angelina Says:

    salam agay mojazat alave bar inke mahdi.somee ke sakhte dast shomast baz nemishe
    bayad begam man khodam yeky sakhtam vali onam moshkel dare age mail hastid komakam konid lotfan dar gavab begid ta user va pass on ham baraton bogozaram
    http://www.freeproxyforyou.somee.com

    مجازاتگر: اطلاعات را ارسال كنيد.

  52. secret Says:

    سلام رفیق آقا من 20 بار این کارایی که گفتی رو رو سایت
    .orgfree.com/
    انجام دادم ولی نشد چه کنیم ؟
    صفحمم اینه
    http://secretb0y.orgfree.com/
    و اون دایرکتوری هم اینه
    http://secretb0y.orgfree.com/fck/
    لطفن راهنمایی کنید

    مجازاتگر: اطلاعات حساب كاربريتان را به ايميل من بفرستيد.
    h.Dolatabady [at] GMail.com

  53. shakira Says:

    atlaat ro baraton ferstadam

    مجازاتگر: فيلترشكن شما ساخته شد، از آن لذت ببريد!

  54. shakira-angelina Says:

    genab mojaztgar man etlaat accont 275mb.com ro be ide gmail ton ferstadam shoma da javab nevshtid ke on ro shkhtid vali kari anjam nashode
    adrs http://www.shakiraproxy.275mb.com

    مجازاتگر: آدرس اصلي به ايميلتان ارسال شده است : http://shakiraproxy.275mb.com/proxy

  55. shakira Says:

    salam bazam manam mojazatgar aziz mikhastam age mishe maghale ya matlab va ya adresi be man darbare filter va filter shekani va anvae onha moarfi konid ta atlaatam ro dar in mord zyad konam
    ba tashakor

    مجازاتگر: لطفاً مطالب را با دقت بخوانيد ! لينكها در پستهاي مرتبط معرفي شده‌اند.

  56. Mostafa Says:

    سلام … آقا من هر کاری رو که گفته بودید انجام دادم … ولی برای من فقط یه صفحه خالی می آد.
    http://jalab.6te.nethttp://jalab.6te.net/p
    لطفا منو راهنمایی کنید.

    مجازاتگر: از سايت 275mb.com استفاده كنيد. سايت 6te.net ديگر اجازه آپلود فايلهاي proxy را نمي‌دهد.

  57. shakira Says:

    salam jenab mojazat gar
    shoma baray man neveshte bodid ke mobtadi hasti va … . bayd dar javab shoma begam agar shoma migid hatman haminjore . bayad begam ke man yek filter shekan be ravesh phpproxy dar host 275mb.com sakhtam vali da avalin azmaish site ro baz nakard mikhastam bebinam ke ge rahe hali ro pishnahad mikonid?
    http://www.azadproxy.275.mb.com
    tarf dar paropaghors shoma shakira-angelina proxy

    مجازاتگر: بنده طرف مقابلم در آن كامنت با دوستي از شما بود. ثانياً اطلاعات اين حساب كاربري ؟؟؟

  58. رها Says:

    خوب دل من رو شکوندی‌ها! D:

    مجازاتگر: !!!!!!!!!!!!!!!!!

  59. رها Says:

    حسابی مجازات‌ام کردی ای مجازات‌گر! P-:

    مجازاتگر: آتش مجازات من به دوستانم نخواهد رسيد.

  60. جيمزمارشال به كمك ايرانيان خواهد آمد… « مجازاتگر :: Punisher :: Says:

    […] روش متفاوت است و اندكي توضيح خواهم داد:1- استفاده از PHProxy : معمولاً راحت‌ترين و آسانترين روش استفاده از […]

  61. شماره سفارش شما Says:

    سایتهای سکس را فیلتر شکن کن برای همیشه
    http://www.iarntgp.com

    مجازاتگر: اين يعني معناي واقعي انحرافات اخلاقي و ترويج آن!

  62. حبیب Says:

    با سلام ای کاش همه

  63. iman Says:

    سلام باتشکر از سایتتان من یک فیلتر شکن با روش استفاده از آنرا می خواهم. خدانگهدار.

  64. gnchyvksq kpxquo Says:

    khuopxtb zwxp eyhz bzmxcf idxr bwoipvfd gmirv

  65. simao Says:

    salam ina karaye bahalie
    amma baraye hame maghdoor nist ke anjamesh bedan
    man khodam ye raveshe kheyyli sadeh va motmaien daram
    bayad aval az hamein id dynet_001 ro roye messengereton add konid
    az in be baaaad har pm ke behesh bedin
    baraton 6 ta IP mokhtalef send mikone ke hamashn ye saite be nazar chini ro baz mikonand
    onja har site ke khastyn minvisin
    bz mishe
    b tashakor

    مجازاتگر: در صورت داشتن كارايي جالب به نظر مي‌رسد.

  66. er445er14 Says:

    somestrangetextvista

  67. HOSSEN Says:

    سلام با تشكر از سايت خوبتون من يك فيلتر شكن با روش استفاده مي خوام اگه برايم بفرستين ممنون مي شم

  68. ali agha Says:

    ba salam, man amatoram,
    chejor ba e_mai hesabe karbariye khodamo active konam

    chetor yek safheye html besazam

    chetori bayad uploud kard

  69. بهاره Says:

    سلام آقاي مجازات گر
    من بسيار مبتدي هستم و هيچ كدوم از اين كارايي كه گفتيد رو بلد نيستم .
    خيلي تخصصي بيان كرديد.من نمي فهمم . اگه ميشه ريز تر و قدم به قدم توضيح بديد .
    لطفا» كمكم كنيد؟
    1-وقتي در یکی از سایتهایی که در لیست نوشته شده ثبت نام كرديم، چه جوري بايد توسط ایمیل حساب کاربری خودمونو فعال (Active) کنیم؟
    2-چجور بايد اون فايل هايي كه از حالت زيپ خاج كرديم آپلود كنيم؟
    3_ برنامه FTP Manager رو از كجا بيارم؟
    4-چجور یک صفحه انگلیسی به نام Index.html طراحی کنیم؟
    5-منظورتون از دایرکتوری اصلی وب چيه؟ و چجوري اينكارو انجام بديم؟
    6-چجور یک فولدر جدا در دایرکتوری ایجاد کنیم؟

  70. arash Says:

    هیچکدوم از این آدرسها کار نمیکنند
    اون 270mb هم لاگین نمیکنه
    میشه آدرس دیگه ای معرفی کنید؟

  71. عيسي Says:

    سلام دوست عزيز
    من نويسنده وبلاگ كرج پروكسي هستم كه وبلاگم توسط مدير سايت بسته شد و من به كل اومدم وردپرس.
    آقا اين فايل (PHPproxy 5.02 Farsi) كه باهاش ميشه پروكسي ساخت روي بعضي از سايت ها كه پهناي باند عالي دارن كار نميكنه من گشتم يه پي اچ پي از سايت هاي خارجي پيدا كردم كه هر جا كه آپلودش كني جواب ميده مثل اين http://www.karaji.my3gb.com كه 30 گيگ پهناي باند داره

    راستي دوست عزيز اون لينك منو پاك كن چون بسته شده و كسي نميتونه ببينه

    خداحافظ

  72. mahmood Says:

    فیلتر شکن توپ می خوام

  73. چال... Says:

    سلام می خواستم بدونم چرا با این نمونه پراکسی نمیشه از rapidshare دانلود کرد؟

    سئوال دوم آیا روی somee.com هم می شه این php proxy رو قرار داد؟

    روی سرور(یا هاست) شخصی چهطور(منظورم اینه که اگه کسی وب سایت داشته باشه؟

    بسیار ممنون
    خوشحالم که شما به این نوع فعالیت هاتون ادامه می دید

  74. wilson good boy Says:

    کار بسیار خوبیه به شرط اینکه ادامه داشته باشه دمتون گرم بابا ایول

  75. momy mojit Says:

    سلام مجازاتگر
    امكانش هست براي من يك پروكسي درست كني…خدا خيرت بده….كمك بزرگي ميكني!

  76. hadi Says:

    خسته نباشی بربر اگه میشه ترتیب کار ما رو بده هادی بای بای میکنه

  77. حسن پلنگ اقا بابلا کوهی Says:

    به نظر من یک پروکسی برام درش کن من بالا کوهم نمی تونم خودم بسازم


    مجازاتگر: حسن آقا ، ساير كامنتهاي شما به علت عدم رعايت اخلاق و ادب پاك شد!!!

  78. Glype Proxy : ??? ????? ?? phproxy « مجازاتگر :: Punisher :: Says:

    […] ????? ?? ??? ????? :???????? ??? ???? ?????? ?? ???? ??????????? ???? ASProxy ?? ???? ??????????? ???? PHProxy ?? ???? ???????????????? ?? ??? ???????? ????? […]

  79. حمید Says:

    سلام اقا پسر گل

    بعد از یه مدت دوری از این جریانات(fیgطr) و…. اومدم یه گشت تو این دنیای به معنی آزاد بزنم

    خوشحال شدم به اینجا اومدم. واقعا مطالبت کامله.

    راستی خودت واسه این افراد به قول ما چوپون ناراحت نکن مثل همین حسن پلنگ ….یا به قول خودمون پیشی کوچولو…. اینا باعث زیر سوال رفتن این دنیا میشن.

    من در خدمتم اگه کاری از دستم بر اومد

    موفق باشی

  80. darya Says:

    لطفا یک فیلتر شکن قوی برای من درست کنید وبه ایمیلم بفرستید ممنون

  81. 7 card stud play free 7 card stud Says:

    poker heads up online

    E» poker game online gratis stud poker

  82. gioco di poker Says:

    tornei poker texas holdem poker texas holdem on line poker texas holdem

    Puoi video poker gratis video poker da scaricare gratis

  83. gioco di poker Says:

    tornei poker texas holdem poker texas holdem on line poker texas holdem

    Puoi video poker gratis video poker da scaricare gratis

  84. regole gioco roulette Says:

    casino on line legali

    Piu» casino download gratis lista casino online

  85. پویا Says:

    275 نهد به صورت دستی اپ میکنه نه با ftp اونیکی ها هم یه چیزن وکار نمیکنن

  86. مجازاتگر Says:

    http://Punish.275mb.com/proxy
    http://Punish.275mb.com/proxy
    http://Punish.275mb.com/proxy
    http://Punish.275mb.com/proxy
    http://Punish.275mb.com/proxy

  87. نسل جدید فیلترشکن و برنامه های آن | MR.Copy Says:

    […] مرتبط با اين موضوع : آسانترين روش ساخت پروكسي به صورت رايگان آموزش ساخت ASProxy به صورت رايگان آموزش ساخت PHProxy به صورت […]

  88. Glype Proxy : نسل جديدي از phproxy « :: FELON :: Says:

    […] مرتبط با اين موضوع : آسانترين روش ساخت پروكسي به صورت رايگان آموزش ساخت ASProxy به صورت رايگان آموزش ساخت PHProxy به صورت […]

  89. رضا Says:

    سلام.خسته نباشید.ممنون از اینکه آموزشهای لازم را میدی.ولی من تو هر سایتی میرم نمی تونم ثبت نام کنم.لطفا کمکم کنید.در ضمن من تو سایت somee.com یک اکانت دارم.کمکم کنید.خواهشا.

  90. :: Proxy Center :: » آموزش ساخت فیلترشکن رایگان توسط Zelune Proxy Says:

    […] ثبت‌نام کنید ( گیگفا سرویس بسیار جالب و فارسی می‌باشد) آسانترین روش ساخت پروکسی به صورت رایگان آموزش ساخت ASProxy به صورت رایگان آموزش نصب CGIproxy Glype Proxy […]

  91. :: Proxy Center :: » Glype Proxy : نسل جدیدی از phproxy Says:

    […] مرتبط با این موضوع : آسانترین روش ساخت پروکسی به صورت رایگان آموزش ساخت ASProxy به صورت رایگان آموزش ساخت PHProxy به صورت […]

  92. Zelune Proxy : آموزش ساخت فيلترشكن به صورت رايگان « مجازاتگر :: Punisher :: Says:

    […] مرتبط با اين موضوع:آسانترین روش ساخت پروکسی به صورت رایگانآموزش ساخت ASProxy به صورت رایگانآموزش نصب CGIproxyGlype Proxy نسل […]

  93. hadi Says:

    من همین کارو کردم یهنی دانلود کردم و در یک هاسن مجانی آپلود کردم اما وقتی باز می کنم میگه
    0 PHPProxy Initialization Failed!
    چی کارش کنم اینو؟

  94. رهگذر Says:

    مطلب خوبی بود. اما الان پی اچ پی پروکسی تقریبا به نفع گلیپ در حال انقراض است این آموزش رو هم ببینید:

    http://proksis.blogspot.com/2009/08/blog-post_15.html

  95. حمیدرضا Says:

    http://www.a20.ir ساپورت نمی کنه. این سایت از bytehost استفاده می کنه. پس اون هم ساپورت نمی کنه.

  96. hormoz Says:

    دوست عزیز وقتی در همان مرحله اول می خواهم ثبت نام کنم کد امنیتی را نمیدهد تا فرم ثبت نام را تکمیل کنم اگر امکان دارد راهنمایی ام کن ،در ضمن خیلی تخصصی توضیح دادی فهمش سخته اگر میتوانی روان تر توضیح بده.ممنون.

  97. مهیار Says:

    سلام رفیق اگه من یه بلاگ بسازم میتونی این چیزایی که گفتی درس کنی واسش؟

  98. mostafa Says:

    ستام، من این PHP proxy رو آپلود کردم حالا چجوری باید ازش استفاده کنم؟

  99. mostafa Says:

    سلام، من این PHP proxy رو آپلود کردم حالا چجوری باید ازش استفاده کنم؟

  100. h4mid Says:

    کسی صدامو میشنوه؟

  101. alireza Says:

    سلام من گیج شدم صفحه ی index.html رو ساختم حالا نمیدونم فایل ها رو تو صفحه ی قبلی آپلود کنم یا تو index.html کمک کنید لطفا

  102. hamed Says:

    حاجی مطالبت مال خیلی وقت پیشه ولی جالبه من معمولابا فیلتر شکن وارد میشدم ولی بااین شدت فیلترینگ مجبور شدم برای خودم یه وب پروکسی بازکنم تو eclick.irعضو شدم ولی قسمت پنلش که وارد میشم خیلی گزینه داره نمیدونم از کجا باید شروع کرد ممنون میشم راهنمایی کنی

  103. Hamidreza Says:

    روی Online File Manager کلیک کنید
    بعد وارد public_html بشید و روی Upload کلیک کنید.
    بعد فایل zip که شامل اسکریپت پروکسی هست رو از داخل کادر سمت راست انتخاب کنید.
    بعد فایل رو آپلود کنید

  104. free host Says:

    کسی اینجا هست؟

  105. navid Says:

    دست شما درد نکنه خیلی ممنون واقعآ خوب بود

  106. امین Says:

    سلام
    من میخواستم یه فیلتر شکن بسازم که نشد..
    اینکه میگید بایئد روی هاستی نصب شود اصلا هاستی دیگر چیست؟؟؟

  107. امین Says:

    کجااااااا باید آپلود بشود

  108. masa Says:

    من الان خارج ایرانم چند وقت دیگه میرم ایران . همه کارا که گفتی رو کردم . خوب کار میکنه ولی با فیسبوک جواب نمیده خطا میده . دلیلشو میدونید ؟

  109. ytxujcwzgypa Says:

    otncctcnjcuw

  110. Amirhossain Says:

    ترافیک شما در شبکه های اجتماعی و نرم افزارهاشون البته به جز تعداد اندکی مثل اپلیکیشن وایر به طور کامل دیده میشه مگر اینکه از رمزگذاری استفاده کنین…ترافیک اینترنتی شما هم فقط در صفحات https مخفی میمونه که اونم اخیراً با باگ heartbleed در https-128bit منتفی شده!
    اینترنت بدون فیلتر یک رویاست! در تمام کشورها فیلترینگ وجود دارد…در آمریکا و کشورهای اروپایی شرایط بسیار بدتر از ایران است…البته بیشتر این فیلترینگ خوب و بخشی از آن نابه جاست! من 5 سال وقتم رو شبانه روز صرف تحقیق کردم ( با اطلاعات کامل از شبکه های اینترنتی و ساختار امنیتی اونها) ولی اینو یادتون باشه اینترنت بدون فیلتر یک رویاست چون همین الان از بنیاد ICANN که کنترل دامنه های اینترنتی رو به عهده داره تا سیستم مرکزی فیلترینگ کشورها…همشون اهل سانسورن! شما فقط دارین در زمین اونها با سرعت میدوین و اونها هم حوصله ندارن شما رو بگیرن! کل داستان همینه!
    در حال حاضر هم یه فیلترشکن ایرانیه درست حسابی نداریم هرچند بنده قصد ساختش رو داشتم ولی مطمئنم جز خرج بیخودی چیزی برام نداره چون کسی استقبال نمی کنه! همه دنبال hotspot shield هستن!😐

پاسخی بگذارید

